Słuchaj
Aga Kołodziejska, Tomek Florkiewicz
Konrad Piasecki
Aga Kołodziejska, Tomek Florkiewicz
Marcin Sońta , Mateusz Ptaszyński
Damian Michałowski, Michał Korościel
Justyna Dżbik, Roman Osica
Marcin Wojciechowski
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

13 rok z rzędu Porsche najbardziej atrakcyjną marką

31.07.2017 09:54

Porsche zostało uznane za najbardziej atrakcyjną markę motoryzacyjną dla amerykańskich konsumentów po raz 13 z rzędu w zestawieniu „J.D. Power’s 2017 U.S. Automotive Performance, Execution and Layout Study”.

13 rok z rzędu Porsche najbardziej atrakcyjną marką

fot. materiały prasowe

Luksusowa marka Hyundaia, Genesis, może pochwalić się mocnym debiutem. Wraz z BMW, Audi i Mercedesem znalazła się w pierwszej piątce. Największy wzrost względem poprzedniego roku odnotował Chrysler. Notowania marki poszły o 41 w górę, co jest zasługą nowego minivana o nazwie Pacifica.

Zyskały także Mini, Nissan, Honda, Jeep, Ford i Chevrolet. Najgorzej z kolei wypadły Fiat, Jeep, Toyota, Mazda oraz Mitsubishi. Ta ostatnia marka względem poprzedniego roku straciła 20 „oczek”.

Swojego zadowolenia z uzyskanych wyników nie krył Oliver Blume, dyrektor generalny Porsche AG:

"

Celem naszej marki jest tworzenie ekscytujących produktów. Wyniki J.D. Power po raz kolejny utwierdzają nas w przekonaniu, że z powodzeniem realizujemy obraną przez nas strategię. Poza wysoką jakością pojazdów, oferujemy także solidne usługi serwisowe oraz kreujemy więź z naszymi klientami.

"

Marka ze Stuttgartu może pochwalić się także świetnymi wynikami sprzedaży. W 2015 roku, Porsche po raz pierwszy w historii w skali roku znalazło ponad 200 000 chętnych na swoje auta. Tym samym odnotowano 24% wzrost względem poprzedniego roku.

Najlepszym rynkiem zbytu dla niemieckiego producenta ekskluzywnych aut w okresie od stycznia do listopada 2015 roku były Chiny. Aż 54 302 Porsche znalazło dom w Państwie Środka – to wzrost o 34% względem poprzedniego roku.

RadioZET/MS