Słuchaj
Aga Kołodziejska, Tomek Florkiewicz
Konrad Piasecki
Aga Kołodziejska, Tomek Florkiewicz
Marcin Sońta , Mateusz Ptaszyński
Michał Korościel
Justyna Dżbik, Roman Osica
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Kia: Ciężko być ekowojownikiem, łatwo jeździć jak jeden z nich

15.09.2017 12:57

W reklamie Kii, promującej hybrydowy model Niro, zobaczymy niejaką Melissę McCarthy, która podejmuje się misji ratowania planety, przekonując się za każdym razem jakie ciężkie jest życie tzw. ekowojownika.

Kia: Ciężko być ekowojownikiem, łatwo jeździć jak jeden z nich

fot. kadr z wideo

Bohaterka wpierw udaje się na otwarte wody, by ratować wieloryby. Następnie stara się walczyć o drzewa, lodowce, a także nosorożce. Z marnym skutkiem, co potwierdza lektor:

"

Ciężko być ekowojownikiem, za to łatwo jeździć jak jeden z nich. Prezentujemy najbardziej oszczędnego crossovera – Kię Niro. "

Wspomniany model napędzany jest 1,6-litrowym silnikiem wspomaganym przez jednostkę elektryczną. Łączna moc układu wynosi 141 KM. Motor współpracuje z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów DCT o 6 przełożeniach, która przekazuje maksymalny moment obrotowy 265 Nm na przednie koła. Producent obiecuje niskie spalanie rzędu 3,8 l/100 km w cyklu mieszanym, przy emisji dwutlenku węgla 88 g/km.

W aucie usiądzie do 5 osób. Inżynierom południowokoreańskiej marki udało się wygospodarować 347 litrów przestrzeni w bagażniku, która po złożeniu tylnych siedzeń wzrasta do 1345 litrów.

Auto dostępne jest w Polsce. Kosztuje od 88 900 zł za bazowy wariant wyposażeniowy M. Bogatsza wersja L to wydatek od 98 400 zł, a XL – od 111 400 zł.

RadioZET/MS

Znasz się na znakach drogowych? Rozwiąż quiz:

QUIZ: Czy znasz się na znakach drogowych?

fot. pixabay