Nowa Micra trafiła w ręce pierwszego klienta w Polsce

12.06.2017 13:50

Pierwszy zamówiony w Polsce egzemplarz piątej generacji Nissana Micry został uroczyście przekazany klientowi w salonie Zaborowski w Warszawie.

Nowa Micra trafiła w ręce pierwszego klienta w Polsce

fot. materiały prasowe

Producent określa najnowszy model mianem rewolucyjnego. I rzeczywiście – auto w stosunku do poprzedników mocno się zmieniło, a przy okazji urosło wzdłuż i wszerz. Szczególnie widać to po znacznie bardziej agresywnej i dynamicznej linii nadwozia.

Szczęśliwym posiadaczem Micry stał się Piotr z Warszawy, który w sobotę odebrał pierwszy zamówiony w Polsce egzemplarz tego modelu. Przy okazji tej uroczystości wspomniał o powodach, dla których zdecydował się na zakup:

"

Pierwsze, co zwróciło moją uwagę, to niezwykle atrakcyjny design. Po salonie w Paryżu, gdzie Micra została zaprezentowana po raz pierwszy, nie mogłem się doczekać, by zobaczyć ją na własne oczy. I nie zawiodłem się, jej sportowa, agresywna sylwetka bardzo mi się podoba. Na jazdę próbną przyjechaliśmy do salonu Zaborowski w pięć osób – cztery dorosłe i mój trzyletni syn. Udało nam się bez problemu zmieścić w kabinie i sprawnie zamontować dziecięcy fotelik. A to dla miejskiego samochodu stanowi poważne wyzwanie! Poza stylistyką, mocną stroną Micry jest jej bogate wyposażenie i – co dla mnie również ważne – dobra opinia jaką cieszy się marka Nissan. Uznałem, że w połączeniu z rozsądną ceną jest to bardzo atrakcyjna oferta w porównaniu z konkurencją. "

Auto powstało z myślą o europejskich klientach. W końcu ten segment cieszy się największą popularnością na Starym Kontynencie. Micra nowej generacji poza najnowocześniejszą technologią downsizingu, zyskała zupełnie nową stylistykę, inspirowaną koncepcyjnym modelem Sway. W tunelu aerodynamicznym Nissan wykazał się niezłym współczynnikiem oporu powietrza, wyrażanym w 0,29 Cx.

Egzemplarz kupiony przez Pana Piotra został zamówiony dodatkowo z pakietem bezpieczeństwa i pakietem komfortowym plus. W geście dla pierwszego klienta salon Zaborowski ufundował podgrzewane przednie fotele. Ciemnoszare nadwozie zostało uatrakcyjnione elementami personalizacji w kolorze pomarańczowym. W takim samym kolorze Pan Piotr wybrał pakiet personalizacji wnętrza, obejmujący elementy dekoracyjne foteli, podłokietników na drzwiach, obić na wysokości kolan oraz tablicy wskaźników.

Auto w takim wariancie – z pakietem bezpieczeństwa – w testach Euro NCAP uzyskało najwyższą notę 5 gwiazdek.

RadioZET/MS