Słuchaj
Aga Kołodziejska, Tomek Florkiewicz
Konrad Piasecki
Aga Kołodziejska, Tomek Florkiewicz
Marcin Sońta , Mateusz Ptaszyński
Michał Korościel
Justyna Dżbik, Roman Osica
Marcin Wojciechowski
Hubert Radzikowski
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Zapłacił za auto wyświetleniami na YouTubie

26.06.2017 13:45

Zapomnijcie o kupowaniu auta online, płaceniu za nie kryptowalutami, czy za talony na jedzenie. Jeden z Holendrów „zapłacił” za nowego Opla Astrę wyświetleniami na YouTubie.

Zapłacił za auto wyświetleniami na YouTubie

fot. materiały prasowe

To może brzmieć jak żart z okazji Prima Aprilis, ale jest to nic innego, jak efekt sprytnej kampanii marketingowej stworzonej przez niemieckiego producenta w kwietniu 2017 roku. Nazwano ją „Pay by View”. Każdy z uczestników miał nagrać film ze swojej przejażdżki testowej, organizowanej od 24 kwietnia do 30 czerwca. Następnie dzieło amatorskiej kinematografii należało wrzucić na YouTube’a i zdobyć odpowiednią liczbę wyświetleń, by wygrać nowe auto.

W zależności od liczby wyświetleń, uczestnicy mogli wygrać Karla Rocks (589 900 wyświetleń), 3-drzwiową Corsę (739 600 wyświetleń) lub Astrę (922 800 wyświetleń), a także bagażnik dachowy za 24 200 wyświetleń i uchwyt na iPada za 3000 wyświetleń.

Yuri Schuurkes, jeden z uczestników, swoim filmem trafił do ponad 1,4 miliona widzów. Tym sposobem otrzymał kluczyki do własnego Opla Astry, stając się pierwszą osobą, która „kupiła” auto za pomocą wyświetleń. Zawdzięcza to poniższemu materiałowi:

RadioZET/MS