Luis Fonsi oficjalnym ambasadorem turystyki Portoryko. To zasługa „Despacito”

17.08.2017 10:14

Wielka popularność teledysku do tego latynoskiego hitu sprawiła, że oczy milionów słuchaczy zwróciły się na niewielkie Portoryko. „Despacito” ma niezwykle pozytywny wpływ na fatalną sytuację gospodarczą wyspy. Twórca przeboju został właśnie oficjalną twarzą nowej kampanii.

Luis Fonsi oficjalnym ambasadorem turystyki Portoryko. To zasługa „Despacito”

fot. Youtube / LuisFonsiVEVO

Luis Fonsi został oficjalnym ambasadorem turystyki Portoryko – o rozpoczęciu współpracy poinformował sam gubernator. Nie bez powodu władze wybrały właśnie tego artystę. Według tamtejszego programu telewizyjnego „Un nuevo día”, zainteresowanie turystyką wyspy po ogromnym sukcesie „Despacito” wzrosło o kilkadziesiąt procent.

Sylwetka twórcy przeboju lata 2017 znalazła się na głównej stronie jednej z oficjalnych witryn internetowych Portoryko. Fonsi pojawi się także w reklamach telewizyjnych, w których będzie pokazywał miejsca znane z teledysku i zachęcał turystów do odwiedzania wyspy.

„Odsłonimy krainę Despacito. Piosenka stała się ikonicznym utworem, w którym głównym bohaterem jest Portoryko, jego kultura, muzyka i taniec” – powiedział Jose Izquierdo, oficjalny szef portorykańskiej turystyki.

"Despacito" pomaga Portoryko

Sytuacja ekonomiczna tej niewielkiej wyspy jest fatalna. Od wielu lat panuje tam recesja gospodarcza, a mieszkańcy decydują się uciekać na terytorium Stanów Zjednoczonych. W maju tego roku tamtejsze władze ogłosiły wniosek o upadłość. Dług Portoryko wynosi 70 miliardów dolarów.

Okazuje się, że tegoroczny przebój lata wpływa pozytywnie na trudną sytuację wyspy. Piosenka wzbudziła ogromne zainteresowanie wśród turystów, którzy chcą poznać miejsce urodzenia Luisa Fonsiego i Daddy'ego Yankee. Portorykańskie biura podróży postanowiły wykorzystać sytuację i uwzględniły w swoich wycieczkach lokalizacje, które można zobaczyć w oficjalnym wideoklipie.

MEMY z „Despacito”. Musisz to zobaczyć

RadioZET.pl/torontosun.com