Słuchaj
Hubert Radzikowski
Marzena Chełminiak
Justyna Dżbik, Kamil Nosel
Marcin Wojciechowski
Marcin Łukasik
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Duża awaria Orange - czy można ubiegać się o rekompensatę?

25.05.2017 15:18

Problem z działaniem mobilnego internetu wczoraj dotknął wielu klientów sieci Orange. Firma o zdarzeniu poinformowała w odpowiedniej notce na oficjalnym blogu.

Duża awaria Orange - czy można ubiegać się o rekompensatę?

fot. EVERYDAYLIFEMODERN, CC BY 2.0

Problem z działaniem mobilnego internetu dla klientów Orange'a rozpoczął się w środowe popołudnie - pierwsze oznaki problemów sygnalizowali użytkownicy około godziny 15-tej, natomiast operatorowi komórkowemu ok. 18:30 udało się przywrócić działanie sieci w większości polskich miast - o czym poinformował operator na swoim blogu.

Jeśli zaistniała sytuacja doprowadziła do braku możliwości wykonywania przez nas pracy, to zapewne indywidualnie można zgłosić odpowiednie zażalenie w tej sprawie do samego operatora, natomiast klienci powinni otrzymać odpowiednią do skali problemu rekompensatę.

W poprzednim przypadku tak dużej awarii klienci Orange i Nju Mobile otrzymali możliwość korzystania z nielimitowanego dostępu do sieci w trakcie jednego weekendu. Za transfer danych nie były naliczane żadne opłaty, co nawet skusiło kilkanaście osób do odpowiedniego wykorzystania sprawy i pobrania setki gigabajtów danych z internetu.

Zagłosuj

Mieliście problemy z łączeniem się z internetem przez sieć Orange?

RadioZet.pl/AM