Słuchaj
Aga Kołodziejska, Tomek Florkiewicz
Konrad Piasecki
Aga Kołodziejska, Tomek Florkiewicz
Marcin Sońta , Mateusz Ptaszyński
Michał Korościel
Justyna Dżbik, Roman Osica
Marcin Wojciechowski
Hubert Radzikowski
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Facebook wprowadza program lojalnościowy

18.05.2017 13:47

Wybrani użytkownicy Facebooka mogą zbierać punkty robiąc zakupy z aplikacją mobilną serwisu społecznościowego – jeśli rozwiązanie się spodoba, zostanie udostępnione wszystkim.

Facebook wprowadza program lojalnościowy

fot. materiały prasowe

Program lojalnościowy Facebook Rewards obsługiwany jest z poziomu programu – znalazła się w nim dodatkowa opcja. Wyświetla ona na ekranie przyporządkowany do danego użytkownika kod QR.

Należy pokazać go przy kasie, żeby otrzymać punkty za dokonanie transakcji lub skorzystać ze zniżki – nie trzeba do tego zakładać sobie specjalnej karty lojalnościowej w danej sieci sklepów, wszystkim zajmuje się sam Facebook.

To może być ciekawe rozwiązanie zarówno dla użytkowników serwisu, którzy otrzymają możliwość robienia tańszych zakupów w sklepach uczestniczących w programie, jak i dla placówek handlowych, które będą mogły skusić do zakupów osoby, które być może w inny sposób o sklepie by nie usłyszały.

Facebook poinformował, że testy objęły „małą grupę użytkowników” i mają za zadanie sprawdzenie, czy program lojalnościowy sygnowany przez giganta ożywiłby lokalny handel i pozwolił przedsiębiorstwo dotrzeć do klientów.

Na rozwiązaniu skorzystałby także Facebook - wiedza o tym, co i gdzie kupuje dany użytkownik mogłaby służyć do dopasowywaniu reklam - żeby być w tym skuteczna, internetowy gigant już teraz zbiera pokaźną liczbę informacji na temat internautów.

Brak niestety danych o tym, kiedy można by było spodziewać się całościowego wdrożenia rozwiązania ani czy Facebook Rewards w tej formie trafi także do Polski.

Zagłosuj

Bierzecie udział w programach lojalnościowych?

RadioZET.pl/MT