Facebook wystartował z konkurencją dla Netfliksa i YouTube’a

06.09.2017 13:34

Facebook Watch – tak nazywa się usługa wideo na żądanie uruchomiona przez największy serwis społecznościowy na świecie. Można w niej obejrzeć zarówno amatorskie filmiki, jak i dzieła największych stacji TV – z tym, że nie w Polsce.

Facebook wystartował z konkurencją dla Netfliksa i YouTube’a

fot. materiały prasowe

Stworzenie platformy wideo ma w Facebooku największy priorytet – serwis ma nadzieję, że korzystający z niego użytkownicy (a jest ich na świecie ponad 2 mld) wybiorą wygodę i będą woleli oglądać filmy i seriale bez konieczności przechodzenia pod zewnętrzny adres.

Ambicje Facebooka potwierdzane są ostatnio przez artystów – nowy utwór U2 miał swoją premierę właśnie w tym serwisie. Portal ma w zanadrzu jeszcze prawa do przeprowadzania transmisji sportowych oraz trwające już prace nad własnymi serialami.

Serwis VoD Facebooka został udostępniony mieszkańcom USA – filmy można oglądać przez przeglądarkę internetową oraz korzystając z aplikacji na smartfony lub telewizory.

W przyszłości Facebook Watch trafi także do Polski – żadne daty nie zostały jednak jeszcze podane.

Zagłosuj

Jak oglądacie filmy i seriale?

RadioZET.pl/MT