ING Bank Śląski - logowanie do bankowości internetowej nie działa. Klienci odcięci od środków

09.10.2017 14:02

W oficjalnym komunikacie bank podaje informacje o rozpoznaniu błędu. Obecnie prowadzone są prace mające na celu przywrócenie klientom dostępu do usługi.

ING Bank Śląski - logowanie do bankowości internetowej nie działa. Klienci odcięci od środków

fot. ingbank.pl - zrzut strony

Bank zapewnia rozwiązanie problemu w najszybciej jak to możliwe i prosi swoich klientów o cierpliwość. Problemy trwają od poniedziałku od godzin popołudniowych.

Klienci powinni mieć możliwość dokonywania płatności za zakupy z użyciem kart debetowych i kredytowych, jednak użytkowanie mobilnej aplikacji lub strony internetowej banku może powodować problemy. Na razie nie jest oficjalnie jasne, co jest powodem zaistniałej awarii.

Zagłosuj

Miałeś problemy z dostępem do konta internetowego w swoim banku w ostatnim czasie?

RadioZet.pl/AM

Sprawdź swoją wiedzę w naszym Quizie i rozpoznaj starszy model telefonu: