Słuchaj
Aga Kołodziejska, Tomek Florkiewicz
Konrad Piasecki
Aga Kołodziejska, Tomek Florkiewicz
Marcin Sońta , Mateusz Ptaszyński
Michał Korościel
Justyna Dżbik, Roman Osica
Marcin Wojciechowski
Hubert Radzikowski
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Producent zablokował sprzęt za wystawienie negatywnej opinii

05.04.2017 10:33

Producent gadżetu pozwalającego zdalnie otwierać i zamykać drzwi garażowe poczuł się tak dotknięty wystawioną nieprzychylną oceną, że dezaktywował urządzenie niezadowolonemu klientowi.

Producent zablokował sprzęt za wystawienie negatywnej opinii

fot. kadr z wideo

Twórca Garadget zebrał fundusze na rozpoczęcie produkcji sprzętu na Kickstarterze, urządzenie z czasem trafiło do sprzedaży w serwisie Amazon. To właśnie tam został zakupiony egzemplarz, który sprawił nowemu właścicielowi niemiłą niespodziankę – nie mógł zmusić go do działania.

Klient poskarżył się, że aplikacja służąca do obsługi gadżetu sprawia mu problemy – nie pomogło przeinstalowanie programu ani ponowne uruchomienie smartfona. Ocena kończyła się słowami „zastanawiam się, co za kupę g*na kupiłem”.

Producent odpisał, że wulgarny język oraz fakt umieszczenia negatywnej oceny na Amazon nie może być tolerowany, a zakupiony przez klienta gadżet został zablokowany. Jedynym wyjściem dla kupującego miało być zwrócenie się do sklepu o przyjęcie zwrotu i oddanie pieniędzy.

Taka deklaracja złożona przez producenta wywołała całą lawinę negatywnych ocen pojawiających się na Amazonie – użytkownicy uznali, że reagując w taki sposób na opisanie problemów z działaniem urządzenia twórca Garadget chce wpływać na to, w jaki sposób klienci opisują swoje doświadczenia z produktem.

Pod wpływem krytyki urządzenie należące do niezadowolonego klienta zostało odblokowane, a jego sprawą zajął się dział pomocy technicznej.

Zagłosuj

Kto ma rację - klient, czy producent?

RadioZET.pl/MT