Spory problem ze smartfonem premium Samsunga - po wyczerpaniu się baterii nie można naładować urządzenia

29.12.2017 13:27

Problem dotyczy smartfonów Samsung Galaxy Note 8, które mogą pochodzić z konkretnej partii produkcyjnej.

Spory problem ze smartfonem premium Samsunga - po wyczerpaniu się baterii nie można naładować urządzenia fot. Samsung

Spora część użytkowników ze Stanów Zjednoczonych zaczęła zgłaszać poważny problem ze swoimi urządzeniami Samsunga. Smartfony Galaxy Note 8 po wyładowaniu się baterii do zera nie mogą zostać ponownie naładowane - zmiana ładowarki na inną niż dołączona do zestawu również nie daje naprawy sytuacji.

Problem zapewne nie dotyczy oprogramowania, lecz wadliwych podzespołów zawartych w konkretnej partii Galaxy Note 8 puszczonych w Stanach Zjednoczonych na rynek. Jak na razie udało się zagęścić problematyczne urządzenia do tych, które wydawane są przez operatorów komórkowych sieci Sprint, T-Mobile i Verizon Wireless.

Klienci, których dotknął taki problem, mogą i powinni zgłaszać swoje urządzenia do oficjalnej reklamacji i domagać się wymiany sprzętu na nowy.

Nie wiadomo jednak, czy problem ten może spotkać również inne serie urządzenia, jeśli więc posiadasz ten model telefonu - należy uważać i ewentualną awarię od razu zgłosić do reklamacji.

Zagłosuj

Zauważyłeś podobny problem w swoim urządzeniu?

RadioZet.pl/AM

Oceń