Jak zniszczyć wizerunek firmy w kilka godzin? Poradnik od pewnej kawiarni

Jedna ze szczecińskich kawiarni w ciągu zaledwie kilku godzin, stała się sławna na całą Polskę. Wszystko dlatego, że umieściła na Facebooku wpis, w których zachęca swoich klientów, aby nie pozostawiali napiwków kelnerom.

Cafe Castelaria, bo o niej mowa, na co dzień serwuje mieszkańcom Szczecina desery. Jednak przez jeden nieuważny ruch w internecie, już wkrótce może mieć poważne problemy. Zaczęło się od jednego wpisu, który pojawił się na facebookowym fanpage’u kawiarni.

W ciągu kilkunastu minut pod postem pojawiło się wiele komentarzy. Większość internautów bardzo negatywnie oceniła wpis.

Dwie godziny później sytuację próbowali ratować właściciele Cafe Castelaria, którzy zamieścili kolejną informację. Napisali oni oświadczenie, w którym przepraszają i zapewniają, że wszystkie napiwki trafiają do rąk ich pracowników. 

Jednak to nie wystarczyło internautom. Zamiast złagodzić napiętą sytuację, tylko dolali oliwy do ognia. 

W ciągu kilku godzin od opublikowania wpisu, ocena lokalu spadła z 3,9 do niskiej noty 1,2. Pierwszy post zyskał niemal 400 ponownych udostępnień i prawie 600 komentarzy (zdecydowana większość bardzo negatywnych). Z kolei drugi wpis miał ledwie 30 udostępnień, ale ponad 500 komentarzy.

A jakie jest Wasze podejście do napiwków?

Radio ZET/SK

Więcej: