IKEA: tak RODZINNEJ reklamy jeszcze nie widziałeś!

IKEA słynie z doskonałych reklam, tym razem rozpoczęła kampanię #jesiennezmiany. Bohaterami reklamy jest para młodych ludzi oczekująca narodzin dziecka i ich urocza córeczka Helenka. To wideo poprawia humor!

Tytułowa bohaterka Anastazja opowiada w o tym, jak poznała mężczyznę swojego życia, jak czuje się w ciąży, jak wyglądają jej typowe dni, czym zajmuje się na co dzień. Codzienne chwile dzieli razem z mężem Jakubem i ich córeczką Helenką.

IKEA: wesoła proza życia

Cała akcja dzieje się w niewielkim mieszkaniu rodziny Anastazji i jej bliskich. Nie ma  tu jednak drogich mebli i dodatków jak z amerykańskiego serialu. Wszystko wygląda bardzo naturalnie, w niektórych miejscach jest nawet niedbale, choć większość produktów pochodzi ze sklepu IKEA. Nie jest to jednak typowy, nachalny przekaz – i właśnie dlatego wideo ogląda się znakomicie. Produkty szwedzkiej siecówki są bowiem tylko tłem do przedstawionej w filmie historii. Do kampanii nie zaangażowano także wymuskanych modelki, tylko normalnych ludzi z krwi i kości, co jeszcze bardziej podkreśla naturalność całego przekazu.

Reżyserem wideo jest Michał Marczak, autor „Fuck for forest„ i nagrodzonego na festiwalu Sundance filmu „Wszystkie nieprzespane noce", a w rolę tytułowej bohaterki wciela się Anastazja Bernard.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grey Group Poland. Czekamy na więcej takich reklam!

Radio ZET/SI