Ostatnie marzenie najstarszego polskiego eksperta piłkarskiego

Jacek Wojciech Gmoch to legenda polskiej piłki nożnej. Ten ekspert piłkarski przeżył już prawie wszystko… Na pewno pamięta niejedną piękną bramkę, cudowne zagrania, a także smaki zwycięstwa i porażek. Przed nadchodzącym Euro ma jeszcze jedno marzenie.

Turniej Euro 2016 zbliża się wielkimi krokami. 10 czerwca o godz. 21:00, reprezentacja Francji na podparyskim stadionie St. Denis podejmie reprezentację Rumunii, tym samym inaugurując długo wyczekiwane zawody. W związku z tym, Jacek Gmoch chciałby przeżyć coś jeszcze... 

Trzeba przyznać, że ta genialna kampania reklamowa nie tylko świetnie wpływa na emocje, ale także daje poczucie wiary w biało-czerwonych piłkarzy. Nie wiemy jak Wy, ale my po obejrzeniu tego spotu uwierzyliśmy w wyjście z grupy naszych piłkarzy i to w tak spektakularnym stylu, jak przedstawiła to nasza piłkarska legenda.

Polski Picasso

Były piłkarz, trener, a obecnie ekspert piłkarski, zasłynął głównie ze swoich genialnych i zarazem spektakularnych analiz dotyczących boiskowych zdarzeń. Jego „rysunki” znają chyba wszyscy i to nie tylko w Polsce. Każdy młody fan piłki nożnej chciał pójść śladami Gmocha. Najpierw zostać piłkarzem, później trenerem, następnie działaczem, a na sam koniec ekspertem z flamastrem.

Tym, którym nie udało się osiągnąć statusu zawodowego piłkarza, trenera lub działacza, udało się to ostatnie. W dobie internetu, każdy może zostać ekspertem z pisakiem i genialnie parodiować naszego, obecnie najstarszego eksperta piłkarskiego.

Grunt to dobry spot reklamowy

Dobra kampania reklamowa to gwarancja sukcesu. Portal rekrutacyjny sprawniwpracy.pl stworzył równie genialny i przede wszystkim trafiający do człowieka spot, pokazujący niepełnosprawność w zabawny i wesoły sposób.

W reklamie występuje świetna załoga strażacka, a jak wiadomo, bycie strażakiem wiąże się z odpowiednią sprawnością fizyczną. Strażacy w spocie niestety takiej nie posiadają, lecz mimo tego wykazują się sporą determinacją i dają z siebie wszystko.

Przekaz kampanii jest prosty: osoby niepełnosprawne po prostu chcą pracować, ale zgodnie ze swoim wykształceniem i posiadanymi kompetencjami. Niestety, spora część pracodawców nie chce zatrudniać tej grupy społecznej.

Więcej: