Dantejskie sceny w Lidlu. Znów poszło o torebki

Kolejka przed wejściem do dyskontu, potem nerwowe szukanie wymarzonego modelu i wreszcie czatowanie przy kasach – tę scenę zna każdy, kto był w Lidlu podczas promocji torebek marki Wittchen.

Skórzane, eleganckie torebki renomowanej marki Wittchen ponownie znalazły się w ofercie sieci Lidl. Już od soboty 15 października klienci sklepu po raz ósmy mogą kupić galanterię ich ulubionej marki. 

W jesiennej promocji 2016 klienci Lidla mają jeszcze większy wybór skórzanych torebek niż w poprzednich edycjach promocji. W sklepach Lidl w całym kraju pojawiło się aż 53 modeli torebek w różnych kolorach. Każda torebka jest w cenie 279 złotych. Niby nie mało, a jednak chętnych nie brakuje. W internecie udostępniono kilka filmików przedstawiających legendarne już walki o galanterię. Żądne nowych torebek klientki nie mają żadnych oporów w wyścigu po wymarzony model.

Zresztą zobaczcie sami najśmieszniejsze wyścigi w historii Lidla:

Radio ZET/SI