Teraz gramy

McDonald's wprowadza personalizację produktów

20.04.2017 13:10

Oto coś, na co czekali wielbiciele McDonald's. Sieć wprowadza usługę personalizacji dań. Co to oznacza? Od teraz klienci będą mogli modyfikować produkty z oferty śniadaniowej oraz klasycznej.

McDonald's wprowadza personalizację

fot. sxc.hu

Restauracje McDonald's wprowadziły możliwość modyfikowania składu wybranych dań z menu klasycznego, takich jak lubiane przez klientów burgery WieśMac, McRoyal, McChicken, oraz z menu śniadaniowego - jak McMuffin czy McWrap. Nowa usługa ruszyła 19 kwietnia w punktach w całej Polsce.

Taka zmiana to ukłon w stronę tych klientów, którzy mają określone żywieniowe preferencje. Do tej pory możliwe było usunięcie danego składnika, teraz można także dodawać (spośród tych, które już występują w danym produkcie).

- Wprowadzenie usługi personalizacji to odpowiedź na potrzeby naszych gości. Uważnie wsłuchujemy się w sygnały płynące od setek tysięcy osób każdego dnia odwiedzających polskie lokale McDonald’s. Dostrzegamy rosnące oczekiwanie indywidualnego podejścia, możliwości większego wpływu na to, co, jak i gdzie chcą oni zamawiać. Zmieniliśmy system obsługi i funkcjonowania restauracyjnej kuchni. Teraz produkty są przygotowywane pod konkretne zamówienie gości - powiedział Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska.

Aby każdy z klientów mógł przekonać się, jak w praktyce wygląda modyfikowanie składu produktów, powstało specjalne narzędzie do konfiguracji, dostępne na stronie internetowej McDonald's.

RadioZET.pl/SA