Słuchaj
Tomek Florkiewicz, Aga Kołodziejska
Konrad Piasecki
Tomek Florkiewicz, Aga Kołodziejska
Damian Michałowski, Michał Korościel
Marcin Wojciechowski
Justyna Dżbik, Marcin Łukasik
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

McDonald's wprowadza personalizację produktów

20.04.2017 13:10

Oto coś, na co czekali wielbiciele McDonald's. Sieć wprowadza usługę personalizacji dań. Co to oznacza? Od teraz klienci będą mogli modyfikować produkty z oferty śniadaniowej oraz klasycznej.

McDonald's wprowadza personalizację

fot. sxc.hu

Restauracje McDonald's wprowadziły możliwość modyfikowania składu wybranych dań z menu klasycznego, takich jak lubiane przez klientów burgery WieśMac, McRoyal, McChicken, oraz z menu śniadaniowego - jak McMuffin czy McWrap. Nowa usługa ruszyła 19 kwietnia w punktach w całej Polsce.

Taka zmiana to ukłon w stronę tych klientów, którzy mają określone żywieniowe preferencje. Do tej pory możliwe było usunięcie danego składnika, teraz można także dodawać (spośród tych, które już występują w danym produkcie).

- Wprowadzenie usługi personalizacji to odpowiedź na potrzeby naszych gości. Uważnie wsłuchujemy się w sygnały płynące od setek tysięcy osób każdego dnia odwiedzających polskie lokale McDonald’s. Dostrzegamy rosnące oczekiwanie indywidualnego podejścia, możliwości większego wpływu na to, co, jak i gdzie chcą oni zamawiać. Zmieniliśmy system obsługi i funkcjonowania restauracyjnej kuchni. Teraz produkty są przygotowywane pod konkretne zamówienie gości - powiedział Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska.

Aby każdy z klientów mógł przekonać się, jak w praktyce wygląda modyfikowanie składu produktów, powstało specjalne narzędzie do konfiguracji, dostępne na stronie internetowej McDonald's.

RadioZET.pl/SA