Lidl zaczyna współpracę z supermodelką

07.06.2017 11:45

Nie wszyscy wiedzą, że Heidi Klum to nie tylko światowej sławy modelka i miłośniczka najnowszych trendów, lecz także ceniona projektantka. W ramach współpracy Heidi Klum zaprojektowała dla sieci Lidl kolekcję odzieży, w której modelka chętnie chodziłaby sama. Premiera kolekcji zapowiedziana jest na drugą połowę roku.

Lidl zaczyna współpracę z supermodelką

fot. Lidl

„Mam nadzieję, że moja nowa kolekcja zaprojektowana specjalnie dla Lidla spodoba się wszystkim klientom. Bardzo się cieszę z tej współpracy, która jest dla mnie wyzwaniem, ale także wspaniałą zabawą. Sieć Lidl oferuje wysokiej jakości asortyment w atrakcyjnych cenach, co bardzo mi odpowiada. Moda powinna był zabawą i przyjemnością, na którą każdy powinien móc sobie pozwolić” – podkreśla Heidi Klum

Współpraca z Heidi Klum rozpoczyna nową, modową kampanię Lidla, której elementem jest „Lidl Fashion Week”. To długoterminowy cykl ofert modowych dostępnych we wszystkich sklepach Lidl. „Lidl Fashion Week” będzie odbywać się kilka razy w roku. Podczas tego wydarzenia w placówkach sieci będą dostępne najnowsze modowe kolekcje. Pierwszą odsłoną działań jest współpraca z supermodelką Heidi Klum.

„Heidi Klum jest bez wątpienia wspaniałym źródłem inspiracji. Modelka znakomicie odnajduje się w świecie mody, jest osobą pełną energii i radości, a jednocześnie twardo stąpającą po ziemi. Dzięki temu idealnie pasuje do naszej marki, jak i klientów! Bardzo się cieszmy, że możemy zaprezentować jej kolekcję w ramach Lidl Fashion Week” – przyznał Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska

RadioZET.pl/SI