Krew w reklamie podpasek. Wreszcie przełamali tabu!

19.10.2017 15:43

Brytyjska firma Bodyform w najnowszej, światowej kampanii podpasek Libresse pod hasłem #BloodNormal” pokazuje, że miesiączka jest czymś normalnym. Dlatego zamiast niebieskiej strużki zobaczymy wreszcie czerwoną ciecz.

Krew w reklamie podpasek. Wreszcie przełamali tabu!

fot. Instagram

Reklama podpasek? Spływająca na środek higieniczny niebieska ciecz, żeby przypadkiem nikt nie pomyślał, że to... krew. Tak było jeszcze do niedawna. Teraz brytyjska marka podpasek postanowiła przełamać tabu i wprowadzić do reklamy Libresse najzwyklejszą na świecie krew. 

Dziennikarka i feministka Abigail Jones – jak wiele innych kobiet na świecie – postuluje, by miesiączka zaczęła być wreszcie postrzegana w debacie publicznej, bo jej zdaniem problem okresu jest jednym z najbardziej ignorowanych na świecie.

„Menstruacja jest normalna. Pokazywanie jej też powinno być" („Periods are normal. Showing them should be too”) – tak brzmi hasło nowej kampanii.

W sporcie Bodyform krew widać na podpasce, widać ją też na udach dziewczyny podczas kąpieli.

RadioZET.pl/SI