Elektroniczna bankowość Pekao S.A. niedostępna - sprawdź informacje

Klienci banku Pekao S.A. już po raz drugi w tym roku muszą borykać się z problemami w działaniu bankowości internetowej.

Wielu klientów Banku Pekao S.A. może spotkać się dziś z problemem zalogowania do internetowej usługi banku. Klienci korzystający z Pekao24, serwisów Xelion i usług maklerskich mogą być zmuszeni do dokonania kilkukrotnej próby logowania, zanim uda im się z nich skorzystać lub też czekać na rozwiązanie problemu przez sam bank.

Na oficjalnym profilu Bank Pekao S.A możemy przeczytać następującą wiadomość:

Korzystasz z usług Banku Pekao S.A.?

Na podobny problem klienci Banku Pekao S.A. mogli natknąć się wczoraj w okolicy godziny 15.00, kiedy to przez kilkanaście minut również nie działał dostęp do usług bankowości elektronicznej. Bank aktualnie pracuje nad rozwiązaniem problemu.

RadioZet.pl/AM

Więcej: