Słuchaj
Robert Karpowicz, Marcin Sońta , Aga Kołodziejska
Michał Korościel
Damian Michałowski, Ewelina Pacyna
Mateusz Ptaszyński
Hubert Radzikowski
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Millenium, Eurobank nie działa, nie można się zalogować - dlaczego i do kiedy? [8-11.11.2019]

08.11.2019 19:00

Wśród klientów dwóch dużych banków w trakcie długiego listopadowego weekendu mogą pojawić się pytania: dlaczego nie działa aplikacja i strona Millenium i Eurobanku, nie można się zalogować do swojego konta ani wykonać przelewu. Sprawdzamy, co się stało i do kiedy potrwa przerwa techniczna w bankach. Szczegóły poniżej.

Millenium, Eurobank nie działa, nie można się zalogować - dlaczego i do kiedy potrwa przerwa? fot. Shutterstock

Millenium, Eurobank nie działa, nie można się zalogować - dlaczego i do kiedy potrwa przerwa? Co się stało w banku Millenium i Eurobank i dlaczego nie działa strona internetowa, aplikacja i płatności telefonem? Poniżej zebraliśmy najważniejsze informacje dla klientów obu banków dotyczące przerwy technicznej, która odbędzie się w najbliższych dniach.

Tak jak wspomnieliśmy, utrudnienia w banku Millenium i Eurobank potrwają od 8 listopada (piątek) od godziny 18.00 do późnych godzin wieczornych 11 listopada 2019 r. (poniedziałek). Po tym czasie, czyli po połączeniu systemów operacyjnych banków będzie można korzystać z bankowości elektronicznej i aplikacji mobilnej Banku Millennium.

Millenium i Eurobank nie działa, nie można się zalogować - dlaczego i co się stało? 

Wśród klientów obu banków w weekend mogą pojawić się pytania, dlaczego nie działa aplikacja i strona Eurobanku i Millenium, nie można się zalogować ani wykonać przelewów. W związku z planowanymi pracami nad połączeniem systemów banków Millenium i Eurobank od 8 listopada (piątek) od godziny 18.00 do późnych godzin wieczornych 11 listopada 2019 r. (poniedziałek) niedostępne będą:

  • bankowość internetowa
  • aplikacja mobilna
  • płatności przez internet
  • płatności zbliżeniowe telefonem
  • możliwość aktywacji kart
  • operacje przez telefon

Nie są przewidywane utrudnienia w płatnościach kartami i wypłatach gotówki z bankomatów. Utrudnienia mogą wystąpić podczas płatności z wykorzystaniem funkcji multiwalutowej. Placówki będą pracować w ograniczonym zakresie. Poniżej szczegóły:

Harmonogram pracy placówek:

piątek, 8.11.2019 r.:

  • 12.00 - 13.00 - przerwa techniczna (placówki nieczynne),
  • 13.00 - 17.00 (jednak nie dłużej niż standardowe godz. pracy placówki) - praca w ograniczonym zakresie (brak obsługi gotówkowej)

piątek 8.11.2019 od 17.00 - poniedziałek, 11.11.2019 - placówki nie prowadzą obsługi klientów; oddziały czynne w soboty będą pracowały w trybie informacyjnym.

Nie działa aplikacja i strona Millenium i Eurobank - do kiedy potrwa przerwa?

Z powodu przerwy technicznej w bankach Millenium i Eurobank, strona, aplikacja, przelewy i inne funkcje nie działają w wyznaczonych dniach i godzinach. Powodem jest połączenie się Euro Bank S.A. z Bankiem Millennium S.A w dniu 1 października 2019 roku. W rezultacie, stroną wszystkich umów zawartych przez Euro Bank S.A., staje się Bank Millennium S.A. Zmiany nie mają żadnego wpływu na umowy zawarte z Klientami.

Klienci Eurobanku muszę jedynie zalogować się do bankowości internetowej swojego banku i po 11 listopada muszą dokonać aktywacji Millenetu - systemu internetowego Banku Millennium.

Więcej informacji można uzyskać na oficjalnych stronach internetowych Millenium i Eurobanku, dzwoniąc na infolinię lub w placówkach banków.

RadioZET.pl/KP

Oceń