Słuchaj
Robert Karpowicz, Marcin Sońta , Aga Kołodziejska
Michał Korościel
Damian Michałowski, Ewelina Pacyna
Mateusz Ptaszyński
Hubert Radzikowski
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

PKO BP - nie działa IKO i logowanie do banku na stronie [AWARIA 03.12]

03.12.2018 16:23

Aplikacja IKO - dlaczego nie działa PKO BP i nie można zalogować się na stronie internetowej banku? Kiedy awaria PKO BP zostanie naprawiona i bankowość elektroniczna zacznie działać? Sprawdzamy informacje na ten temat.

PKO BP: awaria 3.12. - nie działa IKO, logowanie do banku na stronie fot. Shutterstock

PKO BP - AWARIA: nie działa IKO, logowanie, nie można się zalogować przez stronę internetową banku. Wielu klientów w dniu 3 grudnia miało problemy z logowaniem na stronie PKO BP - nie mogą sprawdzić stanu konta ani dokonać lub odebrać przelewu. Wielu osobom nie działa także aplikacja mobilna IKO. Co się stało? Sprawdzamy informacje.

Awaria PKO BP - nie działa IKO, nie można się zalogować na stronie

W poniedziałek, 3 grudnia 2018 wystąpiła awaria w banku PKO BP, a klienci zgłaszają przede wszystkim problemy z logowaniem się na stronie internetowej banku. Przy próbie logowania na stronie wyświetlają się komunikaty:

Wystąpił problem z połączeniem z serwisem iPKO. Sprawdź czy połączenie sieciowe działa poprawnie.

Wynik realizowanej operacji nie jest znany. W przypadku zlecenia przelewu sprawdź w operacjach oczekujących oraz w historii rachunku, czy operacja została zrealizowana.

Z informacji zamieszczonej na stronie banku można dowiedzieć się, że: "Trwają prace modernizacyjne. Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia." 

Na oficjalnym koncie na Facebooku PKO Banku Polskiego pojawił się już oficjalny komunikat na temat awarii PKO BP i problemów z logowaniem się na stronie internetowej banku:

Nie działa PKO BP i logowanie na stronie internetowej [AWARIA, 3.12]

Klienci banku PKO BP na Facebooku wypowiadali się w komentarzach pod wpisami (pisownia oryginalna):

- Czy jest jakas awaria? Nie moge zalogowac sie do konta swojego ani dziecka. Blad ogolny na iko a przez www opis bledu niedostepny

- System płatności nie działa

- Co się dzieje, nie można się zalogować ani w telefonie, ani na komputerze? nie można się dodzwonić

Przy próbie logowania w aplikacji IKO niektórym z klientów pojawia się poniższy komunikat:

pko nie działa 26 października

Niestety nie mamy w tej chwili dokładnej informacji, kiedy bankowość elektroniczna znów zacznie działać. Prawdopodobnie problem zostanie rozwiązany w ciągu najbliższych kilku godzin.

RadioZET.pl/KP

Oceń