Zamknij

Santander nie działa, nie można się zalogować - dlaczego i do kiedy? [09.12.2019]

Karolina Piotrowska
09.12.2019 12:57
Santander nie działa, nie można się zalogować - dlaczego i do kiedy? [09.12.2019]
fot. Shutterstock

Wśród klientów jednego z banków w poniedziałek, 9 grudnia zaczęły pojawiać się liczne problemy, m.in. nie działa aplikacja Santander, nie można się zalogować do swojego konta ani wykonać przelewu. Sprawdzamy, co się stało i do kiedy potrwa przerwa techniczna w banku. Szczegóły poniżej.

Santander nie działa, nie można się zalogować - dlaczego i do kiedy potrwa przerwa? Co się stało w banku Santander Consumer Bank i dlaczego nie działa strona internetowa, aplikacja i płatności? Poniżej zebraliśmy najważniejsze informacje dla klientów banku dotyczące przerwy technicznej w poniedziałek, 9 grudnia 2019 roku.

Awaria w Santander Banku. Nie działa aplikacja mobilna

Santander nie działa, nie można się zalogować - dlaczego i co się stało? [09.12.2019]

Jak widać m.in. w serwisie Down Detector oraz pod postami w mediach społecznościowych, wśród klientów banku zaczęły pojawić się pytania, dlaczego nie działa aplikacja i strona Santander, nie można się zalogować ani wykonać przelewów. Prawdopodobnie jest to związane z awarią banku Santander w poniedziałek, 9 grudnia od około godziny 9.00. Jak na razie klienci zgłaszają, że niedostępne są między innymi

  • bankowość internetowa
  • aplikacja mobilna
  • płatności przez internet
  • płatności zbliżeniowe telefonem
  • możliwość aktywacji kart
  • operacje przez telefon

Millenium nie działa, nie można się zalogować w aplikacji - dlaczego i do kiedy? [09.12.2019]

Nie działa aplikacja i strona Santander Banku - do kiedy potrwa przerwa?

Z powodu przerwy technicznej w banku Santander, strona, aplikacja, przelewy i inne funkcje nie działają w wyznaczonych godzinach. Nie wiadomo, co jest powodem awarii i do kiedy może potrwać przerwa w działaniu banku. Santander zapewnia jednak, że problem jest im znany i trwają intensywne prace nad jego usunięciem. Prawdopodobnie bank znów zacznie działać w ciągu najbliższych kilkudziesięciu minut.

Klienci zgłaszają swoje problemy m.in. na stronie Down Detector. Pierwsze zgłoszenia pojawiły się już około godziny 10.00, a najwięcej z nich klienci zaczęli publikować po godzinie 12.00. 

Więcej informacji można uzyskać na oficjalnych stronie internetowej Santander Consumer Banku, dzwoniąc na infolinię lub w placówkach banku.

RadioZET.pl/KP