Akcja serwisowa Opla. Problem w modelu Insignia

22.05.2018 08:40

Opel musi sprawdzić najnowszy model Insignia. Wykryto problem pasów bezpieczeństwa na tylnej kanapie. W Polsce akcją serwisową objętych jest ponad 4 tys. egzemplarzy.

logo Opla fot. Opel Facebook

Nie tak dawno informowaliśmy o akcji serwisowej Kii i Audi. Tym razem kampania dotyczy jednego z popularnych modeli Opla. Wszystko ze względu na pasy bezpieczeństwa dla pasażerów jadących na tylnej kanapie. W przypadku czołowego zderzenia może dojść do większego obciążenia, niż przewidywał producent, przez co pasażer może wysunąć się spod pasa.

Usterka obejmuje pasy bezpieczeństwa dla jadących z tyłu przy obu drzwiach. W związku z tym Opel poinformował o akcji serwisowej dla modelu Insignia wyprodukowanego w latach 2016-2017. W Polsce problem dotyczy dokładnie 4464 egzemplarzy.

Akcja serwisowa Opla: Ile czasu zajmie kontrola?

Wszystko zależy od serwisu. Jednak przewiduje się, że skontrolowanie pasów bezpieczeństwa w Oplu Insignia powinno zająć do 30 minut. Sprawdzane jest m.in. mocowanie pasów pod tylnym siedziskiem.

TO TEŻ CIĘ ZAINTERESUJE:

RadioZET.pl/MW

Oceń