Zamknij

Infiniti ogłosiło akcję serwisową. Nikt nie spodziewał się takiej wady

Maciej Walasek
18.04.2019 09:59
Infiniti
fot. Infiniti/Facebook

Infiniti poinformowało o wyjątkowej akcji serwisowej. Polski importer zakomunikował, że wystąpiły problemy z instrukcją obsługi.

Infiniti należy do jednej z bardziej luksusowych marek na świecie. Jednak ostatni przypadek pokazał, że nawet najlepszym zdarzają się wpadki. Polski importer poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o wadliwej instrukcji obsługi.

– Istnieje ryzyko otwarcia drzwi od środka pomimo ich zablokowania, gdy użytkownik zablokowałby blokadę drzwi tylnych, kierując się opisem z instrukcji obsługi, a nie z prawidłowych oznaczeń znajdujących się na drzwiach tylnych – podano w oświadczeniu.

Akcja serwisowa Infiniti: Jakie modele są objęte kampanią?

Infiniti zgłosiło, że problem dotyczy modeli Q30 i QX30, które powstały od 18 sierpnia 2015 do 15 stycznia 2018 roku w Wielkiej Brytanii. Oznacza to, że lepiej kierować się oznaczeniem na drzwiach niż opisem w instrukcji obsługi.

W Polsce akcja serwisowa dotyczy 540 samochodów. Właściciele zostaną poinformowani o kampanii listownie lub w trakcie wizyty w autoryzowanym warsztacie. Naprawa polega na zamieszczeniu wklejki w instrukcji obsługi.

TO RÓWNIEŻ CIĘ ZAINTERESUJE:

RadioZET.pl/auto-swiat.pl/MW