Słuchaj
Damian Michałowski, Michał Korościel
Damian Michałowski, Michał Korościel
Marcin Sońta , Mateusz Ptaszyński
Justyna Dżbik, Kamil Nosel
Hubert Radzikowski
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Mini z uproszczonym logo na 2018 rok

14.12.2017 12:44

Grupa BMW zaprezentowała najnowsze logo Mini, które ma łączyć w sobie „świadomość tradycyjnych wartości” z „duchem rozwoju ukierunkowanego na technologie przyszłości”. Nowe logo będzie widniało na wszystkich autach wyprodukowanych po marcu 2018 roku.

Mini z uproszczonym logo na 2018 rok fot. materiały prasowe

Producent nie dokonał drastycznych zmian. Można mówić jedynie o ewolucji, a nie rewolucji. Jako bazę wyjściową wykorzystano używane wcześniej logo i je najzwyczajniej w świecie nieco uproszczono. Osobom niezwiązanym tak mocno z brytyjską marką ciężko byłoby dostrzec większe różnice na pierwszy rzut oka.

Od początku przejęcia marki przez bawarskiego producenta samochodów, realizowana była idea polegająca na łączeniu tradycyjnych wartości ze współczesnymi technologiami. Jednak zdaniem ekspertów, najnowsza zmiana logo może być wręcz pewnego rodzaju deklaracją, świadczącą o planach firmy w rozwoju technologii hybrydowych, elektrycznych, a także w perspektywie dalszej przyszłości – autonomicznych. Ze szczególnym naciskiem na słowo „elektryfikacja”. To właśnie ona ma być kluczowym elementem strategii.

RadioZET/MS

Zagłosuj

Podoba Ci się nowe logo?

Oceń