Zamknij

Orlen dementuje informację o wycofaniu kilku tytułów gazet ze swoich stacji

Redakcja
22.03.2018 14:51
logo Orlenu
fot. Tomasz Kawka EastNews

Grupa PKN Orlen wydała specjalne oświadczenie w sprawie listy tytułów, których nie będzie można kupić na stacjach paliw. Koncern poinformował, że wycofanie pewnej części prasy jest nieprawdziwe, a przyczyną sytuacji jest okresowe udoskonalanie ekspozycji.

W środę na stronie internetowej „Newsweeka” pojawiła się rozmowa jednego z pracowników firmy z dziennikarzem tygodnika. Podczas wywiadu ujawnił, że prezes Orlenu stworzył listę gazet, których nie będzie można kupić na stacjach. Wśród nich znalazły się takie tytuły jak: „Playboy” i „CKM”. Oprócz tego przedsiębiorstwo miało promować prawicowe gazety, takie jak tygodnik „Do Rzeczy”.

Do całej sprawy odniósł się Orlen, który zdementował pogłoski, tłumacząc się, że wynika to z systematycznego ulepszania ekspozycji.

— Informacja o rzekomym wycofaniu ze stacji paliw Orlen części prasy jest nieprawdziwa. W ramach cyklicznej optymalizacji oferty prasowej względem możliwości ekspozycyjnych czasowo wstrzymana została dostawa na stacje kilku tytułów różnych kategorii — czytamy w oświadczeniu. — Stan ten potrwa do czasu wypracowania nowych standardów ekspozycji. Termin ich wprowadzenia został zaplanowany na 26 marca.

RadioZET.pl/press.pl/MW