Zamknij

Volkswagen zmieni swoje logo

Redakcja
18.04.2018 10:17
Volkswagen logo
fot. AP East News

W zeszłym tygodniu nowym prezesem Volkswagena został Herbert Diess. Oprócz zmian na najwyższym szczeblu szykują się także inne modyfikacje. Jedną z nich jest nowy znak firmowy marki, który pojawi się w przyszłym roku.

Niemcy liczą, że nowa zmiana strategii pozwoli im odbudować swój wizerunek po aferze „dieselgate”. Szef marketingu Volkswagena, Jochen Sengpiehl, ujawnił, że nowe logo ujrzy światło dzienne w 2019 roku. Odświeżony znaczek ma wspomóc promocję nowych pojazdów elektrycznych. Sengpiehl zaznaczył, że nowe logo nie zostanie użyte wyłącznie na samochodach.

Zobacz też: NOWA SKODA OCTAVIA

Volkswagen: Nowe logo nie tylko na samochodach

Szef marketingu przyznał, że znak firmowy będzie wykorzystany w nowych środkach masowego przekazu, czyli m.in. w mediach społecznościowych. Ostatnia zmiana logo Volkswagena miała miejsce w 2012 roku. Wówczas znak firmowy zyskał większą głębię. Jednak w ostatnim czasie logotypy ulegają uproszczeniu. Dzięki temu o wiele eksponuje się go w mediach elektronicznych.

Elektryczna strategia Volkswagena rozpocznie się w 2020 roku. W salonach niemieckiego koncernu pojawi się wiele elektrycznych pojazdów.

TO MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: