Zamknij

Wyjątkowa kampania Volvo. Marka dziękuje polskim strażakom [WIDEO]

Redakcja
29.11.2018 11:25
polscy strażacy
fot. kadr z wideo

Volvo Trucks Polska pochwaliło się swoją najnowszą kampanią wizerunkową. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie to, że firma w materiale dziękuje polskim strażakom, którzy pomagali szwedzkim kolegom w trakcie lipcowej akcji gaszenia pożarów.

W lipcu Szwecja walczyła z pożarami lasów. W walce z żywiołem pomagali polscy strażacy, którzy odpowiedzieli na prośbę ratowniczego wsparcia tamtejszych władz. W ciągu 14 dni Polacy byli samowystarczalni – mieli własne wyżywienie, namioty oraz posiadali zaplecze medyczne. W trakcie dwutygodniowej akcji polscy strażacy pracowali bez dnia przerwy, używając tzw. sposobu rotacyjnego, według którego 60 proc. z nich brało udział w akcji, a w tym czasie 40 proc. odpoczywało po 12-godzinnej służbie.

Volvo postanowiło podziękować tym, którzy wspierali skandynawskich kolegów. W związku z tym w najnowszej kampanii wizerunkowej opublikowano materiał pod hasłem „Strażacy – dziękujemy!”, obrazujący pracę polskich strażaków.  

– W Polsce jest ich prawie 400 000. Czy są wśród Was strażacy? – taki podpis znajduje się pod filmem. 

Nagranie uzbierało już ponad 70 tys. wyświetleń na YouTubie.

TO MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

 RadioZET.pl/wirtualnemedia.pl, wprost.pl/MW