Festiwal Opole 2018: znamy wyniki oglądalności

12.06.2018 13:25

Portal Wirtualnemedia.pl opublikował raport z wynikami oglądalności festiwalu Opole 2018. Tegoroczna edycja KFPP w Opolu miała najmniej widzów w ciągu ostatnich 14 lat. Największą popularnością w tym roku cieszył się niedzielny koncert „Od Opola do Opola”.

Edyta Górniak Opole 2018 fot. Lukasz Kalinowski / East News

Festiwal Opole 2018: wyniki oglądalności

Festiwal Opole 2018 za nami. Portal Wirtualnemedia.pl zaprezentował raport z wynikami oglądalności tegorocznej edycji.

55. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu był transmitowany na antenie TVP1 i TVP Polonia. Biorąc pod uwagę trzy festiwalowe dni, liczba widzów na obu kanałach Telewizji Polskiej wyniosła 1,98 mln osób.

W Jedynce imprezę oglądało średnio 1,89 mln osób, co jest najgorszym wynikiem w ostatnich 14 latach — analizuje portal Wirtualnemedia.pl. W tym okresie największą popularnością cieszył się zdecydowanie 2005 rok. Wtedy festiwalowe koncerty oglądało średnio aż 4,3 mln widzów.

Hitem festiwalu Opole 2018 okazała się niedziela. Koncerty „Od Opola do Opola” i „Piosenka ci nie da zapomnieć” oglądało średnio ponad 2 miliony Polaków. Najmniej widzów, bo jedynie około 830 tysięcy, zgromadziły tegoroczne „Debiuty”, które wygrał kontrowersyjny zespół Girls on Fire.

Festiwal Opole 2018. Wyniki oglądalności wszystkich koncertów w TVP1: 

  • „Przebój na Mundial” cz. I — 2,48 mln
  • „Przebój na Mundial” cz. II — 2,49 mln
  • „Debiuty” — 0,83 mln
  • „Premiery” — 2,19 mln
  • „Ja to mam szczęście” — 1,41 mln
  • „Od Opola do Opola” — 2,66 mln
  • „Piosenka ci nie da zapomnieć” — 1,57 mln

PRZECZYTAJ TAKŻE:

Nie chcesz przegapić żadnej premiery, teledysku i informacji ze świata muzyki? Dołącz do grupy Siła muzyki na Facebooku

RadioZET.pl/PK

Oceń