Oceń
Portal Wirtualnemedia.pl opublikował raport z wynikami oglądalności festiwalu Opole 2018. Tegoroczna edycja KFPP w Opolu miała najmniej widzów w ciągu ostatnich 14 lat. Największą popularnością w tym roku cieszył się niedzielny koncert „Od Opola do Opola”.
Festiwal Opole 2018: wyniki oglądalności
Festiwal Opole 2018 za nami. Portal Wirtualnemedia.pl zaprezentował raport z wynikami oglądalności tegorocznej edycji.
55. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu był transmitowany na antenie TVP1 i TVP Polonia. Biorąc pod uwagę trzy festiwalowe dni, liczba widzów na obu kanałach Telewizji Polskiej wyniosła 1,98 mln osób.
W Jedynce imprezę oglądało średnio 1,89 mln osób, co jest najgorszym wynikiem w ostatnich 14 latach — analizuje portal Wirtualnemedia.pl. W tym okresie największą popularnością cieszył się zdecydowanie 2005 rok. Wtedy festiwalowe koncerty oglądało średnio aż 4,3 mln widzów.
Hitem festiwalu Opole 2018 okazała się niedziela. Koncerty „Od Opola do Opola” i „Piosenka ci nie da zapomnieć” oglądało średnio ponad 2 miliony Polaków. Najmniej widzów, bo jedynie około 830 tysięcy, zgromadziły tegoroczne „Debiuty”, które wygrał kontrowersyjny zespół Girls on Fire.
Festiwal Opole 2018. Wyniki oglądalności wszystkich koncertów w TVP1:
- „Przebój na Mundial” cz. I — 2,48 mln
- „Przebój na Mundial” cz. II — 2,49 mln
- „Debiuty” — 0,83 mln
- „Premiery” — 2,19 mln
- „Ja to mam szczęście” — 1,41 mln
- „Od Opola do Opola” — 2,66 mln
- „Piosenka ci nie da zapomnieć” — 1,57 mln
PRZECZYTAJ TAKŻE:
- Opole 2018: Edyta Górniak spoliczkowała Donatana. Nagranie w sieci [WIDEO]
- Opole 2018. Krzysztof Krawczyk z playbacku: "Jednocześnie śpiewa i mówi"
- Opole 2018: Krzysztof Zalewski zaatakował PiS i TVP? Mocne słowa w trakcie występu
Nie chcesz przegapić żadnej premiery, teledysku i informacji ze świata muzyki? Dołącz do grupy Siła muzyki na Facebooku
RadioZET.pl/PK
Oceń artykuł
