Zamknij

Jak ćwiczy Jennifer Lopez? Jej trenerzy zdradzili listę ćwiczeń piosenkarki

Piotr Krajewski
01.06.2020 15:18
Jennifer Lopez jak ćwiczy piosenkarka jej trenerzy zdradzili listę ćwiczeń
fot. Instagram

Jennifer Lopez słynie z niesamowitego ciała. Każdego dnia 50-letnia gwiazda intensywnie ćwiczy i dba o swoją kondycję. Trenerzy J.Lo ujawnili, jak wyglądają ćwiczenia piosenkarki i co robi na siłowni, aby zachować tak świetną figurę.

Jennifer Lopez należy do najbardziej wysportowanych piosenkarek na świecie. Wokalistka spędza długie godziny na siłowni, aby móc pochwalić się niesamowitą figurą i zachować świetną kondycję, dzięki której daje fenomenalne występy na scenie.

W zachowaniu szczupłej sylwetki pomagają jej trenerzy. David Krish i Tracy Anderson ujawnili szczegóły treningów Jennifer Lopez na siłowni. Wypowiedział się również jej były trener Dodd Romero, który opracował dla niej specjalny plan ćwiczeniowy.

Jennifer Lopez kusi w basenie. Zaapelowała o troskę o środowisko [FOTO]

Jak ćwiczy Jennifer Lopez? Jej trenerzy zdradzili listę ćwiczeń piosenkarki

Jennifer Lopez skończy niedługo 51 lat. Regularne ćwiczenia i zdrowa dieta sprawiają jednak, że ciało Amerykanki wygląda, jakby artystka miała zaledwie 20 lat. Jej trenerzy zdradzili, jak wyglądają ćwiczenia Jennifer Lopez na siłowni. Okazuje się, że David Krish i Tracy Anderson prowadzą zupełnie inne treningi z J.Lo.

Anderson wyznała, że wraz z artystką skupiają się przede wszystkim na pracy z odważnikami oraz ćwiczeniach na ramiona, pośladki i uda. Treningi Jennifer Lopez z Krishem są bardziej intensywne i zróżnicowane. Pojawiają się m.in. trening obwodowy, ćwiczenie burpees, kicboxing czy popularny HIIT, czyli trening interwałowy o wysokiej intensywności.

Dodd Romero, były trener Jennifer Lopez, ujawnił plan treningowy na mięśnie brzucha opracowany specjalnie dla gwiazdy: 50 podciągnięć nóg w zwisie na drążku, 50 powtórzeń ćwiczenia rope crunch, 50 skłonów tułowia na ławce z obciążeniem o wadze 20 kilogramów. Zgodnie z planem, piosenkarka wykonywała trening abs składający się z trzech rund, w ramach których zmniejszała się liczba powtórzeń (w drugiej rundzie 35 powtórzeń, w trzeciej – 21).

Prawidłowy trening i regularne ćwiczenia pod okiem trenerów jednak nie wystarczą. Jennifer Lopez musi pamiętać również o przestrzeganiu diety. Wiele lat temu wokalistka zrezygnowała z picia kawy kofeinowej, a na jej stole znajdziemy jedynie żywność ekologiczną. Dieta 50-letniej gwiazdy opiera się na dobrych jakościowo produktach wysokobiałkowych i pełnych składników odżywczych.

RadioZET.pl/gazeta.pl,foxnews.com/PK