Była awaria, będzie zwrot pieniędzy. Klienci tego banku będą zadowoleni!

30.11.2018 13:52
xxx zet

Wczorajsza poważna awaria ING Banku Śląskiego sprawiła wiele problemów klientom banku. Dziś ogłoszono, że zostaną im zwrócone pieniądze za wypłaty z innych bankomatów, do których zostali zmuszeni podczas prac serwisowych placówki. Na jakich zasadach można ubiegać się o zwrot środków?

Była awaria, będzie zwrot pieniędzy. Klienci tego banku będą zadowoleni! fot. Shutterstock

ING Bank Śląski: to koniec awarii

Kłopoty zaczęły się wczoraj po godz. 13:00, kiedy to kolejni klienci ING Banku Śląskiego zaczęli zgłaszać problemy z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej banku czy korzystaniem z pozostałych usług bankowości elektronicznej. Szybko okazało się, że skala awarii jest dużo poważniejsza, niż sądzono. Klienci banku jeszcze przez kilka godzin nie mogli skorzystać z usług serwisu transakcyjnego, sprawdzić salda swojego konta czy zlecić przelewu. Choć szybko przywrócono działanie strony informacyjnej banku, nadal nie działały m.in. bankomaty. Dziś jednak na szczęście z usterką ING zdołało już sobie poradzić.

ING Bank Śląski zwróci pieniądze za wypłaty z bankomatów

Bank zamierza zrekompensować swoim klientom trudności, jakich doświadczyli w związku z awarią. Jak można przeczytać w oficjalnym komunikacie ING Banku Śląskiego: „W czwartek walczyliśmy z poważną awarią. Jej skutki zostały już usunięte, wszystkie usługi są dostępne. Będziemy zwracać opłaty za korzystanie z obcych bankomatów w dniu wystąpienia awarii oraz priorytetowo rozpatrywać reklamacje z nią związane”. Oznacza to, że klienci mogą już korzystać bez przeszkód z usług takich jak:

  • Moje ING i ING Business
  • płatności kartami, BLIK i płatności mobilne
  • bankomaty obce i Planet Cash
  • bankomaty i wpłatomaty ING Banku Śląskiego
  • infolinia banku

Niedostępne są za to nadal płatności za zakupy internetowe „Płać z ING”. W jaki sposób można ubiegać się o zwrot środków wydanych na opłaty w obcych bankomatach? ING będzie automatycznie zwracać pieniądze na konto. Jeśli jednak nie zauważycie po kilku dniach wpłaty (z racji dużej liczby osób w tej samej sytuacji chwila cierpliwości będzie wskazana), pytania i uwagi warto zgłaszać za pośrednictwem systemu wiadomości w Moim ING.

RadioZET.pl/źródło:Bankier.pl/AG

Oceń