Nowe iPhone’y mają problem z zasięgiem

25.09.2018 17:16

Część właścicieli najnowszych iPhone’ów żałuje już chyba wydania na nie ponad 5000 zł – w sieci pojawia się coraz więcej doniesień na temat problemów, jakie modele Xs, Xs Max i Xr mają z łapaniem zasięgu.

iPhone Xs fot. materiały prasowe

Gdy Apple przedstawiło kolejne „najlepsze iPhone’y w historii”, fani tłumnie udali się do sklepów, żeby kupić sobie nowy telefon. Za część modeli trzeba było wydać Fortune – polskie ceny potrafią przekroczyć 7000 zł za Xs Max.

Gdy telefony trafiły do swoich właścicieli, przyszło rozczarowanie – w siec zaczęły pojawiać się raporty o złym odbiorze sygnału operatora komórkowego oraz o kłopotach z łączeniem się z sieciami Wi-Fi.

Problem został poruszony między innymi na forum pomocy technicznej Apple.

Słaby zasięg w nowych iPhone’ach

Pogorszenie łapanego zasięgu zostało dostrzeżone, gdyż wcześniej w tych samych warunkach właściciele iPhone’ów Xs, Xs Max i Xr korzystali ze starszych modeli telefonów Apple. Jak donoszą, deklarowana przez urządzenie siła sygnału potrafi spaść w porównaniu nawet do mniej niż połowy wartości uzyskiwanej na poprzedniku.

Jakby tego było mało, nowe iPhone’y mają trudności z łączeniem się z sieciami Wi-Fi – do tego stopnia, że czasem nie są w stanie zalogować się do uprzednio zapamiętanego punktu dostępu.

Oficjalne stanowisko Apple nie jest jeszcze znane. Gdy podobne problemy pojawiły się po premierze iPhone’a 4, Steve Jobs tłumaczył, że użytkownicy po prostu źle trzymają swoje telefony, zasłaniając przez to anteny.

RadioZET.pl/MT

Oceń