Głodny przed lotem? Na tym lotnisku zamówisz jedzenie z dostawą pod samą bramkę

21.02.2018 12:03

Tę nową opcję wprowadza lotnisko w Amsterdamie. Pasażerowie będą mogli zamówić jedzenie za pomocą aplikacji w telefonie. Posiłek zostanie dostarczony pod bramkę w zaledwie 15 minut.

Jedzenie z dostawą pod bramkę fot. Fotolia

Możliwość zamawiania jedzenia do stanowiska, przy którym oczekujemy na lot, jest nową opcją dla pasażerów. To innowacyjne rozwiązanie jako pierwsze wprowadza lotnisko Amsterdam-Schiphol. Zamówienia będzie realizować HMSHost, czyli właściciel kilku restauracji na lotnisku w Amsterdamie oraz aplikacja Deliveroo, za pomocą której pasażerowie będą mogli zamówić wybrany posiłek.

Aplikacja dla wygodnych, czyli zamówienia pod samą bramkę

Deliveroo doskonale sprawdzi się u tych osób, które spiesząc się na lot, nie zdążyły niczego zjeść lub ich boarding się opóźnił. W dodatku nie mają ochoty snuć się po lotnisku z bagażami w poszukiwaniu odpowiedniego jedzenia.

Nowa aplikacja pozwoli zamówić wybrany przez nas posiłek pod samą bramkę. Jedzenie będzie dostarczone w ciągu zaledwie 15 minut. Zamówień można dokonywać codziennie od 7.00 do 20.30.

Jak uważa Tanja Dik, dyrektor lotniska ds. usług i produktów: — Pasażerowie spędzają relatywnie dużo czasu przy lotniskowych bramkach w oczekiwaniu na swój lot. Dlatego chcemy im zapewnić kolejną usługę, która poprawi ich komfort na lotnisku.

2,5 euro opłaty za zamówienie przez aplikację

Dobrą wiadomością dla pasażerów jest to, że za pomocą aplikacji Deliveroo będzie można nie tylko zamówić jedzenie z restauracji na lotnisku, ale również ze znajdującego się już za bramkami bezpieczeństwa hotelu Mercure, położonego w pobliżu. W obu przypadkach opłata za zamówienie będzie wynosić 2,5 euro.

Usługa prowadzona jest na razie w ramach testu i udostępniona wyłącznie dla pasażerów odlatujących z części E. Już niedługo opcja ma zostać rozszerzona także dla osób oczekujących na lot w części D.

Źródło: fly4free.pl

___

RadioZET.pl/NC

Oceń
Tagi