Miejsce w samolocie z dala od dzieci? Nowa funkcja w liniach lotniczych

27.09.2019 14:34

Japońskie linie lotnicze Japan Airlines udostępniły w systemie rezerwacji biletów nową funkcję. Dzięki niej można zobaczyć, które miejsca są zarezerwowane dla dzieci. Ten nowy pomysł mocno podzielił internautów. 

Dziecko w samolocie fot. Shutterstock

Japan Airlines zaprezentował nową funkcję w internetowym systemie, która pozwoli sprawdzić, gdzie będą siedzieć najmłodsi do dwóch lat. Ikona dziecka będzie pojawiać się w czasie wyboru konkretnego miejsca na pokładzie.

Z dala od płaczących dzieci w samolocie?

"Mapa" z miejscami zarezerwowanymi dla dzieci będzie widoczna wyłącznie w czasie rezerwacji internetowej. Linia podkreśla też, że nowe narzędzie nie będzie niezawodne. Ikona może się nie pojawić na przykład wtedy, gdy w ostatniej chwili nastąpiła zmiana samolotu. Nowa opcja w systemie rezerwacji biletów, jak zastrzegają przedstawiciele japońskich linii, nie gwarantuje też, że pasażerowie nie będą słyszeć płaczu dziecka.

Pomysł podzielił internautów

Nowe narzędzie, zaprezentowane przez Japan Airlines, zyskało spore poparcie wśród jednych i oburzenie wśród drugich. Jeden z internautów odniósł się do nowej funkcji na swoim profilu na Twitterze, pisząc: "Dziękuję za ostrzeżenie, gdzie dzieci planują krzyczeć podczas 13-godzinnej podróży". Dodał też, że taka opcja powinna być dostępna u wszystkich przewoźników. 

Pojawiły się też takie osoby, które mocno krytykują ten pomysł.  "To dzieci, też nimi kiedyś byliśmy" - skomentował G Sundar. Inny internauta przyznał, że też kiedyś przeszkadzały mu dzieci, ale zmienił zdanie po tym, kiedy urodził mu się syn. "Teraz jestem bardzo przychylny rodzicom podróżującym z dziećmi" - napisał. 

ZOBACZ TAKŻE:

Masz mało miejsca na nogi? Nietypowy pomysł na "fotele stojące" w samolocie

• Koniec z turbulencjami? Nowy system ma ułatwić życie pasażerów

Źródło: tvn24.bis.pl

___

RadioZET.pl/NC

Oceń