Zamknij

"Słodki pies na balkonie" stał się atrakcją turystyczną Gdańska. "Marzę, by zobaczyć go na żywo"

09.09.2021 15:03
"Słodki pies na balkonie" atrakcją turystyczną Gdańska. "Marzę, by zobaczyć go na żywo"
fot. SHUTTERSTOCK

"Słodki pies na balkonie" ma swój własny fanpage na Facebooku, a przez chwilę widniał nawet w Google Maps jako atrakcja turystyczna Gdańska. Poznajcie pięknego golden retrievera, który skradł serca internautów.

Trzy lata temu fani psa, który regularnie przesiaduje na balkonie na rogu ul. Politechnicznej i Bohaterów Getta Warszawskiego w Gdańsku i spogląda na idących przechodniów i samochody, postanowili stworzyć mu jego własny fanpage na Facebooku. Profil golden retrievera o biszkoptowym umaszczeniu cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród mieszkańców miasta i okolic. Ostatnio fani psa postanowili pójść o krok dalej, by jeszcze bardziej rozsławić czarującego czworonoga. Nadali mu status atrakcji w serwisie Google Maps.

"Słodki pies na balkonie" atrakcją turystyczną Gdańska

Mapy Google zalogowanym użytkownikom pozwalają na oznaczanie na mapach serwisu tzw. brakujących miejsc. Dopóki nikt nie zgłosi nieprawidłowości o nowo dodanym znaczniku, przez jakiś czas będzie się ono wyświetlać w Google. Internauci tę możliwość często wykorzystują w humorystyczny sposób. Tak było i tym razem. Fani zwierzaka dodali go do Google Maps jako atrakcję turystyczną.

"Słodki pies na balkonie" - jak napisano - czynny całą dobę, skradł serca internautów. Błyskawicznie zdobył ocenę 4,9 na 5 gwiazdek. Jak słusznie niektórzy zauważyli, z tak wysoką notą przebił m.in. takie atrakcje jak "Luwr", "Wielki Mur Chiński" czy "Statuę Wolności". 

Internauci nie kryli zachwytu nad nowym punktem turystycznym Gdańska. "No 5/5 - dałbym więcej, ale się nie da, co tu innego zrobić", "Nie zawiodłam się, warto pojechać specjalnie do Gdańska, aby tę atrakcję zobaczyć!", "Z niecierpliwością oczekuję wpisania tej atrakcji turystycznej na światową listę UNESCO", "Moim marzeniem jest zobaczyć go na żywo, może do końca studiów się jeszcze uda" - brzmiały niektóre komentarze.

Sława pupila szybko się jednak skończyła. Niedługo potem Google zablokował wyświetlanie "Słodkiego psa na balkonie" jako atrakcji turystycznej.

Na szczęście golden retriever cały czas ma swój fanpage, który obecnie obserwuje ponad 6,3 tys. osób.

RadioZET.pl/trojmiasto.pl