Słuchaj
Damian Michałowski, Michał Korościel
Damian Michałowski, Michał Korościel
Marcin Sońta , Mateusz Ptaszyński
Justyna Dżbik, Kamil Nosel
Hubert Radzikowski
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Zygmunt Chajzer znika z reklam proszku. Kto go zastąpi?

10.07.2018 13:37

Ogromną rozpoznawalność Zygmuntowi Chajzerowi przyniosły reklamy środków do prania. Teraz, po 14 latach, prezenter kończy współpracę z ich producentem. Firma zdecydowała się na zmianę twarzy swoich produktów. Na kogo padł wybór?

Zygmunt Chajzer znika z reklam proszku. Kto go zastąpi? fot. EAST NEWS

W rodzinie Chajzerów najaktywniejszy w mediach, zarówno klasycznych, jak i społecznościowych, jest obecnie Filip Chajzer. Niedawno udzielał nawet ślubu na sopockiej plaży. Tymczasem jeszcze niedawno to jego ojciec był prawdziwą osobowością telewizyjną. Zygmunt Chajzer prowadził „Wiadomości” w TVP oraz niezwykle popularny teleturniej „Idź na całość”. Jest również dziennikarzem radiowym. Ogromną rozpoznawalność przyniosła mu ponadto rola w reklamach produktów marki Vizir, głównie środków do prania. Nic dziwnego, sympatycznego prowadzącego oglądaliśmy w nich od 14 lat. Okazało się jednak, że będziemy musieli przyzwyczaić się do nowej twarzy marki. Chajzer zakończył współpracę z producentem. Wieloletnią współpracę skomentowała menadżer ds. komunikacji w Procter&Gamble, Mariola Mirek.

– Jesteśmy niezmiernie wdzięczni i zadowoleni z wieloletniej i niesamowicie owocnej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, który pomógł nam utrzymać Vizir jako jedną z największych marek w Polsce na przestrzeni lat.

EN_01257898_0008

Kto zastąpi Zygmunta Chajzera?

Nowa kampania marki Vizir, reklamująca kapsułki czyszczące, rusza już na początku lipca. Firma zadecydowała, że nową osobą odpowiadającą za wizerunek reklamowy zostanie Anna Starmach. W pierwszym telewizyjnym spocie jurorka polskiej edycji „Master Chef” oraz „Master Chef Junior” będzie uczyć najmłodszych, jak robić muffinki. Rodzice natomiast dowiedzą się, jak najłatwiej doprać dziecięce ubrania po kuchennych zabawach. Według specjalistów od marketingu osoba związana zawodowo z gotowaniem będzie dla odbiorców bardziej przekonująca.

– Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z Anią, która jest wymagającą profesjonalistką i bardzo pasjonuje ją dzielenie się z innymi miłością do gotowania. Oczywiście, jej pasja, podobnie jak wiele innych, wymaga również świetnych rezultatów prania różnego rodzaju plam, które z pewnością pojawią się w międzyczasie. Mamy nadzieję, że wspólnie zainspirujemy innych do odkrywania nowych smaków i podążania za swoimi pasjami, bez obaw o plamy.

Annie Starmach życzymy sukcesów zawodowych. Mamy również nadzieję, że jak najszybciej zobaczymy Zygmunta Chajzera na ekranach telewizorów, niekoniecznie w reklamie.

RadioZET.pl/MF

Oceń