Zamknij

Anna Lewandowska zwija swój biznes. Nie było zainteresowania? Komentarz menedżerki

26.10.2021 12:06
Anna Lewandowska
fot. face to face/FaceToFace/REPORTER/EAST NEWS

Anna Lewandowska od kilku lat jest jedną z najbardziej rozpoznawanych Polek. Trenerka prowadzi liczne biznesy, ale właśnie okazuje się, że jeden z nich zostaje zamknięty. Popyt na produkty Lewandowskiej maleje? Menedżerka skomentowała doniesienia.

Anna Lewandowska od kilku już lat konsekwentnie buduje i umacnia swoje biznesowe imperium. Razem z mężem, piłkarzem Robertem Lewandowskim, stanowią jedną z najbardziej rozpoznawalnych par w polskim, ale też i zagranicznym show-biznesie. Lewandowska, poza tym, że cieszy się statusem "trenerki Polek", jest też jedną z najpopularniejszych influencerek, cieszącą się wieloma kontraktami reklamowymi ze znanymi markami i z pewnością zawrotnymi stawkami za posty na Instagramie. Ponadto, ma swoją markę zdrowej żywności, własne kosmetyki, markę perfum, prowadzi także bloga o tematyce parentingowej. Nie wszystkie jej aktywności spodobały się fanom. Na przykład reklamowanie szczoteczek do zębów spotkało się ze sporą krytyką.

Jednym z jej biznesów, który nie przyniósł oczekiwanego zainteresowania był prawdopodobnie również jej Wilanów Healthy Store - kawiarnia ze zdrowymi przekąskami, która działała zaledwie trzy lata.

Zobacz także: Anna Lewandowska wspiera protest przeciwko wyrokowi TK. Opublikowała wymowne emoji

Anna Lewandowska zamyka interes. Co się stało?

Na łamach "Portalu Warszawskiego" pojawiła się informacja o zamknięciu lokalu Lewandowskiej. Jak możemy przeczytać, jest to jeden z wielu w tej lokalizacji, które w ostatnich miesiącach zakończyły swoją działalność. Może to sugerować brak zainteresowania tamtejszej klienteli, co w zestawieniu z wysokimi cenami najmu lokali na Wilanowie, który jest zresztą jedną z najdroższych dzielnic Warszawy, mogło doprowadzić do spadku rentowności całego przedsięwzięcia.

Jak informuje "Pudelek", powołując się na informacje od menedżerki Anny Lewandowskiej, zamknięcie "zdrowego sklepu" nie ma związku z brakiem zainteresowania przekąskami, a jedynie ze zmianą polityki firmy.

"Lokal Healthy Store na Wilanowie był powiązany z marką spożywczą Foods by Ann, która od niedawna kierowana jest przez zarząd w zmienionym składzie. To też się wiąże z nową strategią marki. Foods by Ann będzie się przede wszystkim skupiać na swojej głównej działalności - czyli na dostarczaniu zdrowych produktów spożywczych do sklepów stacjonarnych oraz online" - powiedziała "Pudelkowi" Barbara Krysztofczyk. Na pytanie o brak rentowności lokalu menedżerka Lewandowskiej nie udzieliła odpowiedzi.