Justyna Żyła pomoże samotnym matkom. Została twarzą kampanii społecznej

27.02.2019 11:16

Justyna Żyła postanowiła zaangażować się w pomoc matkom samotnie wychowującym dzieci. Była żona Piotra Żyły została twarzą kampanii społecznej „Szczęśliwa mama”. Na czym polega ta inicjatywa?

Justyna Żyła pomoże samotnym matkom. Została twarzą kampanii społecznej fot. Instagram:@justynazyla

Piotr Żyła i Justyna Żyła byli małżeństwem od 2006 roku. Wychowywali wspólnie dwójkę dzieci, Jakuba i Karolinę. Jednak od połowy 2018 roku głośno było o rozstaniu pary, głównie ze względu na informacje publikowane przez Justynę w mediach społecznościowych. Oskarżała ona Piotra między innymi o romans i zostawienie rodziny bez pomocy. Ostatecznie, po kilku miesiącach medialnych przepychanek, Żyłowie się rozwiedli.

Justyna Żyła zdecydowała się na wykorzystanie medialnego rozgłosu. Głośno było między innymi o jej rozbieranej sesji dla magazynu „Playboy” i kanale kulinarnym na YouTube. Aktualnie jest gospodynią programu „Pierzemy brudy do czysta” na kanale Active Family, w którym pomaga uczestnikom w rozwiązywaniu konfliktów rodzinnych. Od 1 marca będziemy mogli podziwiać również jej taneczny talent w kolejnej edycji „Tańca z gwiazdami. Teraz 31-latka postanowiła zaangażować się również w kampanię społeczną.

Justyna Żyła w Tańcu z gwiazdami fot. Instagram:@justynazyla

Justyna Żyła pomoże samotnym matkom

W rozmowie z magazynem „Party” Justyna Żyła zdradziła, że postanowiła pomóc matkom samotnie wychowującym dzieci i została twarzą kampanii społecznej „Szczęśliwa mama”. Akcja ma na celu pokazanie kobietom, że rozwód to nie koniec świata, a samotna mama może być szczęśliwa i z powodzeniem się rozwijać.

– Zostałam twarzą kampanii społecznej „Szczęśliwa mama”. Chcę pomagać kobietom samotnie wychowującym dzieci zawalczyć o bycie lepszą wersją siebie i o lepsze warunki pracy – powiedziała sama Justyna.

Kampania ma skupiać się na małych miastach. Na terenie całej Polski organizowane mają być spotkania, na których samotne matki będą mogły spotkać się z potencjalnymi pracodawcami, skorzystać z pomocy psychologa, a nawet dobrać bieliznę pod okiem profesjonalnej brafitterki.

– Wszystko po to, byśmy czuły się atrakcyjne i uwierzyły, że mamy równe szanse na rynku pracy – podsumowała akcję Justyna Żyła.

Nie wiadomo jeszcze, kiedy wystartuje kampania „Szczęśliwa mama”.

RadioZET.pl/party.pl/MF

Oceń