Słuchaj
Robert Karpowicz, Marcin Sońta , Aga Kołodziejska
Michał Korościel
Damian Michałowski, Ewelina Pacyna
Mateusz Ptaszyński
Hubert Radzikowski
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Gessler zamyka interes. Jej marka się przejadła?

26.06.2018 11:11

Magda Gessler na fali popularności postanowiła stworzyć własną markę wędlin – Besos. Niestety jej produkty niezbyt dobrze się sprzedawały i ostatecznie znikają z rynku.

Magda Gessler fot. Instagram

Wygląda na to, że marka Magdy Gessler zaczęła się nieco ludziom przejadać. Mowa oczywiście nie o nazwisku restauratorki, tylko o Besos – marce wędlin i kiełbas. Niespełna dwa lata po jej założeniu w 2016 roku interes zniknął z rynku. Początkowo był to strzał w dziesiątkę, bo produkty cieszyły się dużą popularnością. Fani na Instagramie dopytywali Gessler, kiedy jej parówki i wędliny będą w sklepach. Dobra passa sprawiła, że restauratorka snuła planu o nowych wyrobach z logo Besos. Chciała wprowadzić m.in. oliwę oraz chrzan. Niestety po krótkim okresie prosperity wędliny, parówki i kiełbasy zaczęły sprzedawać się coraz gorzej. Jak informuje „Fakt”, biznes przestał być opłacalny, bo produkty Besos były po prostu drogie. Zrezygnował sponsor, więc trzeba było z interesem się pożegnać.

– Jej produkty były za drogie i szybko znudziły się ludziom. Magdzie ten biznes przestał się opłacać i w końcu straciła sponsora. Produkty się nie sprzedawały i się psuły, bo w sumie nie różniły się od tańszej konkurencji – komentuje menedżerka Gessler, Aleksandra Skwarek. Twierdzi jednak, że z założenia był to biznes tymczasowy. Czy na pewno?

Na szczęście Magda Gessler nie ma się co obawiać o swoją popularność. Jej program „Kuchenne Rewolucje” nadal jest hitem i prawdopodobnie niebawem wróci na ekrany w kolejnej serii. Przypominamy, że Magda Gessler prowadzi też inny program kulinarny, „Sexy Kuchnia”, w którym serwuje potrawy rozpalające zmysły. Niedawno np. porównała blender do męskich genitaliów.

RadioZET.pl/SA

Oceń