Słuchaj
Robert Karpowicz, Marcin Sońta , Aga Kołodziejska
Michał Korościel
Damian Michałowski, Ewelina Pacyna
Mateusz Ptaszyński
Hubert Radzikowski
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Joanna Kulig w kampanii marki odzieżowej Reserved

04.09.2018 11:36

Joanna Kulig po świetnej roli w „Zimnej wojnie” wciąż dostaje nowe propozycje – także reklamowe. Właśnie zadebiutowała jako twarz marki Reserved. W kampanii „I can boogie” pojawia się razem z Jeanne Damas – francuską influencerką.

Joanna Kulig Reserved fot. Instagram

Joanna Kulig została gwiazdą polskiej marki odzieżowej Reserved i pojawia się w kampanii pod hasłem „I can boogie”. Aktorka „Zimnej wojny” występuje w reklamie w towarzystwie francuskiej influencerki Jeanne Damas. Całą kampanię tworzą trzy etiudy filmowe stworzone przez Gordona Von Steinera, utrzymane w klimacie retro – zgodnie z trendem, jaki dominować będzie w tym sezonie w sklepach sieci.

Joanna Kulig i Jeanne Damas w pierwszej odsłonie kampanii Reserved „I Can Boogie / The Show” nawiązują do lat 70. i trzeba przyznać, udało się to wyjątkowo dobrze. To już kolejna produkcja Gordona Von Steinera z Reserved. Wcześniej stworzył kampanię  z udziałem Cindy Crawford, zrealizowaną w duchu lat 80.

Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved

To nie przypadek, że to właśnie Joanna Kulig została wybrana do najnowszej kampanii Reserved. Aktorka rolą w „Zimnej wojnie” przekonała, że świetnie odnajduje się w dawnej stylistyce. Co więcej, aktorka prywatnie lubi klimaty retro, a stroje z tamtej epoki są dla niej inspiracją przy tworzeniu swojego wizerunku.

„W naszej kampanii zwrot »Yes Sir, I can Boogie« nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię” – przekonuje Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Joanna Kulig śpiewa „I can boogie”

RadioZET.pl/SA

Oceń