Zamknij

Johnny Depp w ogniu krytyki za kampanię reklamową. Prawniczka ocenia: "Przemoc wobec kobiet"

11.12.2020 13:54
Johnny Depp
fot. Keystone/Associated Press/East News

Johnny Depp, jeden z największych gwiazdorów Hollywood, nadal odczuwa skutki rozwodu z Amber Heard. Do aktora, choć nie potwierdzona przez sąd, doszyta została łatka damskiego boksera. Sprawa jest na tyle poważna, że skrytykowany został udział gwiazdora w kampanii reklamowej marki Dior.

Johnny Depp to już nie tylko aktor, hollywoodzki gwiazdor, czy legenda kina. To zjawisko międzynarodowe, które na stałe zapisze się w historii kina. Charyzmatyczna postać Deppa stała się trampoliną do sukcesu wielu produkcji, ciężko wymienić wszystkie niepowtarzalne role amerykańskiego aktora. Zagrał między innymi w serii "Piraci z Karaibów", "Charlie i fabryka czekolady", "Sweeney Todd", ale dał się poznać także jako świetny aktor w mocniejszych produkcjach takich jak "Marzyciel", "Las Vegas Parano" czy "Dziewiąte wrota". Doskonale sprawdza się także jako rockman, występując razem z Alicem Cooperem w grupie Hollywood Vampires.

Niestety, Johnny będąc wielkim aktorem, nie zawsze radził sobie w życiu prywatnym. Na swoim koncie ma wiele nieudanych związków, między innymi z Kate Moss, Winoną Ryder i Vanessą Paradis. W 2015 roku ożenił się z Amber Heard, australijską modelką i aktorką. Niestety, radość pary nie trwała długo, a konsekwencje małżeństwa ponoszą do dziś. Rozwód Johnny'ego i Amber to pasmo skandali, obie strony przerzucały się oskarżeniami i twierdziły, że mają twarde dowody na winę drugiej strony. Na początku listopada 2020 w "The Sun" pojawiła się informacja, że Depp dopuszczał się przemocy domowej. Choć aktor wytoczył gazecie proces, echa medialnych doniesień zataczają coraz szersze koła.

ZOBACZ TAKŻE: Johnny Depp przegrał w sądzie: jest "żonobijcą". Na jaw wyszły nowe szczegóły

Johnny Depp skrytykowany za udział w reklamie. Jest "żonobijcą"?

Johnny Depp jest jednym z ambasadorów prestiżowej marki Dior. Dom mody mimo medialnego hałasu nie zerwał współpracy z aktorem, który nadal reklamuje produkty i sygnuje markę swoim nazwiskiem. Nie każdy uznał takie rozwiązanie za odpowiednie. Rachel Horman-Brown, prawniczka specjalizująca się w sprawach dotyczących przemocy domowej, bardzo krytycznie wypowiedziała się na temat współpracy Deppa z Dior.

- Uważam, że ze strony Diora jest to niezwykle rozczarowujące i nieodpowiedzialne, zwłaszcza że w tym wypadku nie mamy już do czynienia jedynie zarzutami. Sąd ustalił, co wydarzyło się w ich związku. Usłyszeliśmy mnóstwo szczegółowych dowodów i zeznań od zaangażowanych osób (...) Sąd uznał, że Depp wykazywał agresję w stosunku do swojej partnerki (...) i pomimo tego Dior wciąż wykorzystuje jego reklamy. To praktycznie przyzwolenie na znęcanie się i przemoc wobec kobiet - oceniła surowo.

Zgadzacie się ze zdaniem prawniczki?