Zamknij

Rozenek-Majdan zdetronizowana? Znamy najbardziej wpływową "power couple"

07.12.2020 13:06
Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan
fot. VIPHOTO/East News

Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan wbrew opinii wielu osób nie są najbardziej wpływową parą w sieci. Lepiej radzą sobie Karol Friz Wiśniewski i Weronika Sowa. Jaka jest tajemnica sukcesu młodych youtuberów?

Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan to z pewnością jedni z czołowych polskich celebrytów. "Perfekcyjna pani domu" i były piłkarz obok Anny i Roberta Lewandowskich uznawani są za polską "power couple" i często porównywani do nadwiślańskiej wersji małżeństwa Beckhamów. Nie ulega wątpliwości, że Małgosia i Radzio doskonale wiedzą, jak podtrzymać zainteresowanie fanów oraz sprawnie poruszają się w środowisku mediów społecznościowych. Świadczyć może o tym fakt, że ciąża i poród Rozenek-Majdan był jednym z najgłośniejszych wydarzeń 2020 roku w świecie show-biznesu.

Wydawać by się zatem mogło, że wspólnie małżonkowie są liderami internetowych zasięgów, z którymi mogą rywalizować jedynie Lewandowscy. Okazuje się jednak, że o wiele lepiej radzi sobie para młodych, 24-letnich youtuberów i influencerów. Mowa tu o Karolu "Frizie" Wiśniewskim i jego partnerce Weronice "Wersow" Sowie, doskonale znanym z grupy Ekipa. Oboje uznani zostali za prawdziwe objawienie sceny YouTube.

Friz i Wersow najbardziej wpływową parą polskiego internetu?

Karol Wiśniewski karierę jako internetowy twórca rozpoczął w wieku zaledwie 13 lat, może już zatem mówić o sporym doświadczeniu w branży. Aktywny, łapiący świetny kontakt z fanami youtuber w błyskawicznym tempie poszerzał grono odbiorców, a jego pomysł na codziennie publikowane filmy w ramach projektu "daily" okazały się bardzo opłacalny. Obecnie jego konto na YouTube obserwuje ponad 4 miliony użytkowników, a na Instagramie ponad 2,5 miliona.

Doskonale radzi sobie także Weronika, która może poszczycić się 2 milionami obserwujących na Instagramie oraz imponującymi zasięgami na TikToku. O sukcesie pary niech świadczy fakt, że Ekipa zapowiedziała wejście na giełdę, a marka EKIPATONOSI wykazuje obrót roczny na poziomie 10 milionów złotych.

Łącząc niezwykłe osiągnięcia pary infulencerów nie sposób nie zauważyć, że nie mają konkurencji w kwestii internetowych zasięgów i ilości fanów. Z pewnością Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan nie są jednak zazdrośni o młodsze pokolenie internetowych gwiazd.