Lewandowskiej daleko do Chodakowskiej. Tyle zarabiają ich firmy

04.09.2018 12:28

Anna Lewandowska i Ewa Chodakowska, choć temu zaprzeczają, zdecydowanie stanowią dla siebie konkurencję. Choć to Lewandowska ma na Instagramie więcej fanek, to jednak liczby pokazują, że jej biznes przegrywa z firmą Chodakowskiej.

Lewandowska i Chodakowska fot. Instagram

Z danych opublikowanych przez serwis Money.pl wynika, że Anna Lewandowska zarabia na swoim biznesie znacznie mniej niż Ewa Chodakowska. Spółka HPBA zanotowała w 2017 roku 2,28 mln zł zysku netto – „tylko”, bo w porównaniu z o ponad 10 milionów wyższym zyskiem Chodakowskiej zysk „Lewej” wypada blado. Jak jednak zauważa Money.pl, zarobki firmy Ani rosną. Spółka komandytowa HPBA Sp. z.o.o. zanotowała w 2017 roku 10,1 mln zł przychodów przy 7,8 mln zł kosztów operacyjnych, co dało zysk rzędu 2 285 751,29 zł. Jednak rok wcześniej było to zaledwie 15 tys. zł.

Biznes Chodakowskiej przynosi większe zyski

Jak widać, mimo że biznes zdrowych przekąsek i innych produktów żywieniowych Anny Lewandowskiej dynamicznie się rozwija, to jednak jest mu jeszcze daleko do tego, co już osiągnęła firma Chodakowskiej. Spółka Bebio zanotowała w analogicznym okresie blisko 22 mln zł przychodów i aż 12,8 mln zł zysku, który przypada po połowie Chodakowskiej i jej mężowi Eleftheriosowi Kavoukisowi.

Chodakowska również nie spoczywa na laurach i cały czas rozwija swoje usługi. Od 3 września działa jej firma cateringowa otwarta w Warszawie, choć właściciele nie wykluczają, że w przypadku zainteresowania rozszerzą działalność także na inne miasta.

Lewandowska kontra Chodakowska

Anna Lewandowska i Ewa Chodakowska prywatnie pozostają w przyjacielskich relacjach i niejednokrotnie podkreślały, że cieszą się z tego, że obydwie działają na rzecz poprawy zdrowia Polaków i zachęcają ich do aktywnego stylu życia. Nie da się jednak ukryć, że wokół trenerek powstały dwa „obozy” fanek, z których wiele gotowych jest nawet przekonywać inne o tym, że tylko jedna z nich jest tą „naj”.

Na razie wyniki finansowe pokazują, że więcej zwolenniczek ma „Choda”, a Lewandowskiej jeszcze sporu czasu zajmie dorównanie biznesowi konkurentki.

RadioZET.pl/Money.pl/SA

Oceń