Słuchaj
Robert Karpowicz, Marcin Sońta , Aga Kołodziejska
Michał Korościel
Damian Michałowski, Ewelina Pacyna
Mateusz Ptaszyński
Marcin Wojciechowski
Hubert Radzikowski
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Żona Kamila Grosickiego w kampanii reklamowej. Ile zarobi?

07.08.2018 12:14

Żona Kamila Grosickiego, Dominika, do tej pory nie pojawiała się w mediach zbyt często. Modelka podkreślała, że najistotniejsza dla niej jest rodzina. Wygląda jednak na to, że teraz będziemy mogli oglądać ją częściej. A to za sprawą kampanii reklamowej znanej marki.

Żona Kamila Grosickiego w kampanii reklamowej. Ile zarobi? fot. Instagram:@dominikagrosicka

Kamil Grosicki to jeden z najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy krajowej reprezentacji. Popularny „Turbogrosik” doczekał się nawet napoju energetycznego ze swoim wizerunkiem. Jednak jego żona nie była opisywana w mediach tak często jak inne WAGs. Prym wiodły raczej Anna Lewandowska czy Marina Łuczenko. Bo choć Dominika Grosicka jest modelką o zachwycającej urodzie, do tej pory, zamiast na brylowaniu w mediach, skupiała się na życiu rodzinnym. Jedyne działania reklamowe prowadziła za pomocą mediów społecznościowych.

– Jestem mamą na pełen etat. Dzieciaki pochłaniają mnóstwo czasu. Czasami w ciągu dnia nie mam dla siebie godziny, więc ciężko nazwać to bajką. Z drugiej strony jeździmy po świecie, możemy sobie pozwolić na fajne rzeczy, żyjemy na dobrym poziomie. Ale coś za coś – mówiła w wywiadzie.

Wydaje się jednak, że teraz również ona pragnie nieco mocniej zaznaczyć swoją pozycję i wyjść z cienia męża. Pojawiła się ostatnio na kilku okładkach, chętniej również wypowiada się w prasie. Teraz przed Dominiką szansa na zaistnienie w branży reklamowej.

Żona Grosickiego twarzą popularnej marki?

Według nieoficjalnych doniesień Dominika Grosicka otrzymała już propozycję współpracy od marki Tchibo Family, która od dłuższego czasu rozglądała się za kandydatami na swoich ambasadorów w Polsce. Anna Milewska, opiekująca się projektem z ramienia agencji MintPR, nie ukrywa, że Grosicka doskonale pasuje do profilu kampanii.

– Marka Tchibo Family szczególnie sympatyzuje z wizerunkiem pani Dominiki Grosickiej – pięknej, aktywnej kobiety, spełnionej żony i mamy dwójki dzieci. Grosickich docenia się za ich rodzinność, pełną miłości relację. Ponadto są blisko ludzi.

Jak widać, uwagę reklamodawców zwraca nie tylko budowanie wizerunku w mediach społecznościowych, ale także pielęgnowanie tradycyjnych wartości. Warto zaznaczyć, że byłby to dla Dominiki nie tylko sukces wizerunkowy, ale także finansowy. Dystrybutor kawy oferuje bowiem za udział w kampanii pół miliona złotych.

RadioZET.pl/MF

Oceń