KFC zapłaci, jeśli nazwiesz tak dziecko. Oryginalny konkurs marki

31.08.2018 12:13

Aby utrzymać wysoką pozycję na rynku, należy dbać o rozpoznawalność marki. Wiedzą o tym doskonale specjaliści od marketingu sieci KFC. Ogłosili oni konkurs, w którym do wygrania są duże pieniądze. Trzeba tylko nadać dziecku odpowiednie imię.

KFC zapłaci, jeśli nazwiesz tak dziecko. Oryginalny konkurs marki fot. Instagram:@kfc

Wielkie światowe marki swój sukces opierają w dużej mierze na sprawnej pracy specjalistów od marketingu. Fachowcy prześcigają się w opracowywaniu coraz to nowych strategii, które mają dotrzeć do jak największej liczny odbiorców. Z pewnością prym w tej dziedzinie wiodą duże sieci fast foodów. Zwłaszcza w dobie mody na zdrowe odżywianie duże sieci sprzedające jedzenie na szybko muszą walczyć o konsumentów. Jedną z nich jest bez wątpienia KFC, które od lat toczy marketingową batalię między innymi z McDonald's. Najnowszy pomysł na promowanie swojej marki jest z pewnością bardzo oryginalny.

KFC płaci za nazwanie dziecka Harland

KFC bardzo promuje postać założyciela swojej sieci, Harlanda Sandersa. Jego imię nie jest jednak tak popularne, jak chcieliby tego właściciele marki. By zwrócić na nie uwagę konsumentów, sieć przygotowała nietuzinkowy konkurs.

9 września obchodzona będzie rocznica urodzin Harlanda Sandersa. Pierwsze dziecko, które urodzi się tego dnia i otrzyma imię po założycielu KFC, zostaje zwycięzcą. Sieć przekaże 11 tysięcy dolarów na pokrycie kosztów jego studiów. Kwota jest nieprzypadkowa, ponieważ 11 symbolizuje ilość ziół używanych przy produkcji owianej tajemnicą panierki na kurczaki KFC.

Konkurs promuje film, który sieć opublikowała na swoim profilu na Instagramie. Ciekawe, ile osób postanowi zapewnić swojemu dziecku pieniądze na studia i ilu nowych Harlandów przywitamy na świecie 9 września.

RadioZET.pl/MamaDu.pl/MF

Oceń