Słuchaj
Mateusz Ptaszyński, Marcin Sońta
Aga Kołodziejska
Damian Michałowski, Ewelina Pacyna
Marcin Łukasik
Marcin Wojciechowski
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Cindy Crawford w reklamie Reserved

09.03.2018 14:17

Cindy Crawford została gwiazdą nowej kampanii polskiej marki Reserved. W ten sposób polska marka po raz kolejny podkreśliła, że jest jednym z największych graczy na rynku mody.

Cindy Crawford w reklamie Reserved fot. mat.prasowe

Cindy Crawford w reklamie Reserved

Cindy Crawford to kolejna gwiazda modelingu, która dołączyła do rodziny Reserved. Jesienią zeszłego roku w kampanii marki pojawiła się Kate Moss, jednocześnie zapowiadając, że Reserved się zmienia i wkracza na międzynarodową arenę. Wielkim wydarzeniem było również otwarcie sklepu na kultowej Oxford Street w Londynie, a następnie udział czołowych top modelek i modeli w świątecznej reklamie marki, w której podziwialiśmy najgorętsze światowe nazwiska modelingu: Irina Shayk, Adwoa Aboah, Jordan Dunn i Jon Kortajarena. Tym samym Reserved dołączyło to grona największych graczy na światowym rynku mody.

„Nawet ja nie budzę się, wyglądając jak Cindy Crawford” – mówiła sama o sobie. Amerykańska supermodelka słynie nie tylko z oszałamiającej urody i jednej z najbardziej spektakularnych karier w modelingu, lecz także z poczucia humoru i dystansu do siebie. W bardzo oryginalnej kampanii Reserved promującej kolekcję na sezon wiosna lato 2018 Cindy odsłania nowe oblicze.

Wybór top modelki na nową twarz marki to nie przypadek. Koncept kampanii nawiązuje do estetyki lat 80., czyli okresu, w którym kariera Crawford nabierała największego tempa. Ona sama zaś awansowała na ikonę amerykańskiej mody.

– W najnowszej kampanii nostalgicznie wracamy do czasów „power woman” i lat 80-tych. Ich kwintesencją w modzie jest niepodważalnie Cindy Crawford. Gwiazda w wiosennej kampanii Reserved utożsamia zmysłowość i kobiecość przekornie podkreślone poprzez zdrowy dystans do siebie. Kampania „I Love you Cindy” będzie mieć nieco żartobliwy wydźwięk tak by poruszając się w świecie mody i galopujących trendów estetycznych nie zapominać, iż egzystujemy w świecie popkulturowej zabawy – zdradziła przesłanie kampanii Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Cindy Crawford partneruje Dacre Montgomery, aktor znany z drugiej części kultowego serialu „Stranger Things”, którego akcja toczy się właśnie na początku lat 80..

Do realizacji gwiazdorskiej kampanii Reserved zaprosiło Gordona von Steiner jednego z bardziej rozchwytywanych realizatorów filmowych produkcji dla światowych marek i domów mody.

RadioZET.pl/SI

Oceń