H&M wycofuje produkt ze sprzedaży
30.01.2018 10:02Szwedzki gigant odzieżowy H&M zalicza wpadkę za wpadką. Zaledwie kilkanaście dni temu sieciówka została skrytykowana za reklamę, w której wziął udział czarnoskóry chłopiec mający na sobie bluzę z napisem „najfajniejsza małpa w dżungli”. A teraz klientom i internautom nie podobają się skarpetki znanej marki.

H&M wycofuje ze sprzedaży skarpetki
Co jest nie tak w tych skarpetkach? Wydawałoby się, że nic — ludzik Lego trzyma młot pneumatyczny, spod którego wychodzi ślad. Ale to właśnie on stał się kością niezgody. Zdaniem niektórych bowiem...odwrócony do góry nogami wzór przypomina napis „Allah”.
Szwedzka sieciówka błyskawicznie zareagowała na negatywne komentarze konsumentów. — W H&M zawsze chcemy zaoferować najlepsze produkty, które będą doceniać nasi klienci. Wzór na tych skarpetkach prezentuje figurkę Lego i każde inne znaczenie jest przypadkowe. Przepraszamy, jeśli ten motyw jest dla kogokolwiek obraźliwy — przeprosiła na antenie szwedzkiego radia SVT Petra Buchinger, rzecznik prasowa odzieżowego giganta.
Skarpetki zostały wycofane ze sprzedaży.
RadioZET.pl/SI