Krokodylek znika z ubrań Lacoste. Zastąpią go inne zwierzęta

02.03.2018 10:43

Krokodylek Lacoste to od lat znak rozpoznawczy tej marki. Znany producent ogłosił jednak, że na części odzieży zielony zwierzak zastąpiony zostanie innymi zwierzętami. To akcja w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.

Lacoste - krokodylek znika fot. Instagram

W ramach akcji pod hasłem „Save Our Species” francuska marka Lacoste wprowadziła na rynek dużą partię ubrań, na których zamiast słynnego krokodylka pojawiły się gatunki zwierząt zagrożonych wyginięciem.

Kolekcja jest limitowana i liczy 1775 koszulek polo Lacoste. Zamiast krokodyla znajdą się na nich inne zwierzęta: morświn, żółw birmański, nosorożec, legwan, iguana, gibon, papuga Kakapo, tygrys sumatrzański czy kondor kalifornijski. Gatunki te wybrane zostały wspólnie przez Międzynarodową Unią Ochrony Przyrody, Lacoste i agencję BETC Paris. Co ciekawe, liczba koszulek wyprodukowanych z danym zwierzęciem odpowiadać ma liczbie osobników tego gatunku, które jeszcze pozostają na wolności.

Koszulki Lacoste ze zmienionym (choć wciąż zielonym) logiem nie tylko zwracać mają uwagę na problem ginących gatunków, ale też wesprzeć finansowo akcję ratowania zwierząt zagrożonych wyginięciem. Całkowity dochód ze sprzedaży polówek z limitowanej kolekcji zostanie przekazany właśnie na ten cel.

Premiera limitowanej serii odbyła się 28 lutego na pokazie prezentującym najnowszą kolekcję marki Lacoste na jesień-zimę 2018/19, w której również nie zabrakło akcentów poruszających tematykę wymierania gatunków.

Koszulki polo Lacoste z żółwiem, nosorożcem czy legwanem dostępne są w sklepie internetowym marki. Za polo ze specjalnym logo trzeba zapłacić 150 euro.

RadioZET.pl/Wirtualne Media/SA
Jak powstały pierwsze skarpety?

Oceń
Tagi