Słuchaj
Robert Karpowicz, Marcin Sońta , Aga Kołodziejska
Michał Korościel
Damian Michałowski, Ewelina Pacyna
Mateusz Ptaszyński
Hubert Radzikowski
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Pokazała, jak naprawdę wygląda kurtka z popularnej sieciówki

11.04.2018 14:42

Zakupy online to dziś norma. Nikogo to już nie dziwi — są szybsze i czasem dużo tańsze niż te w tradycyjnych sklepach. Ale mają jedną poważną wadę: kupowanych produktów nie można ani dotknąć, ani przymierzyć, a jedynie zobaczyć na fotografii. Na własnej skórze przekonała się o tym Becky Latham.

Kurtka fot. Twitter

Becky Latham, studentka z Uniwersytetu w Manchesterze, marzyła o pięknej puchowej kurtce. Ale ta, którą otrzymała po zrobieniu zakupów w internetowym sklepie Urban Outfitters, w niczym nie przypominała modelu, który oglądała wcześniej. Dziewczyna zamieściła swoje zdjęcie w sieci i zażartowała, że to „dokładnie to, czego potrzebowała”.

Kurtka była częścią kolekcji Urban Renewal Vintage i została już wyprzedana na stronie internetowej. Trudno się dziwić, bo cena była okazyjna: 55 funtów (około 265 złotych), ale z jakością chyba nieco gorzej...

Zrzut ekranu 2018-04-11 o 14.39.14

Post dziewczyny bardzo szybko rozprzestrzenił się po mediach społecznościowych. Internauci pisali, że przypadków, kiedy kreacja w sklepowej ofercie mocno różni się od tej kupionej, jest znacznie więcej.

kurtka

RadioZET.pl/SI

Oceń