Para mężczyzn tulących niemowlę w najnowszej kampanii marki River Island

07.02.2019 15:37

Brytyjska marka River Island w najnowszej kampanii pokazuje nowe oblicze współczesnej rodziny. Na plakatach znalazła się m.in. para mężczyzn tulących dziecko. Reklamie towarzyszy hasło "This is Family". Marka w ten sposób chce zwrócić uwagę na celebrowanie i promowanie różnorodności.

Para mężczyzn tulących dziecko w kampanii River Island fot. Instagram.com/River Island

River Island stawia na różnorodność. Pokazuje różne oblicza współczesnych rodzin

River Island postawił na bardzo wyrazistą kampanię. Pokazuje w niej różny model rodzin, nie tylko ten tradycyjny, rozumiany jako mama, tato, dziecko lub dzieci. Na plakatach promocyjnych pozują m.in. pary mężczyzn i kobiet z dziećmi oraz dziecko z Zespołem Downa. Marka podkreśla, że w Wielkiej Brytanii tradycyjne rodziny stanowią mniej niż jedną trzecią. Natomiast większością są tzw. rodziny mieszane, wieloetniczne, czy osób tej samej płci. Jednak w reklamach różne modele rodziny często są zwyczajnie pomijane.

Dlatego kampania River Island ma na celu promowanie różnorodności i pokazania, jak zmieniła się rodzina, której tradycyjny obraz dominował wiele lat temu.

– Wkraczamy w rok 2019, celebrując to, czym jest rodzina. Nie chodzi o wspólne DNA, ale o życie, śmiech i doświadczenia. Biologiczna czy z wybory, nowoczesna rodzina ma wszystkie kształty i rozmiary –  czytamy na stronie River Island.

Nowa kampania River Island promuje różnorodność fot. River Island

Z kolei szefowa marketingu River Island, Angela Asiedua, tak mówi o najnowszym projekcie: – Nasza kampania #ThisIsFamily" stworzona w Studio Bvld ma na celu zmianę nieaktualnych etykiet i stereotypów rodzinnych. W River Island, celebrowanie i promowanie różnorodności i inkluzywności jest podstawą wszystkiego, co robimy jako marka. Mamy nadzieję, że ta nowa kampania będzie kontynuowała tę historię.

Kampania brytyjskiej marki będzie prowadzona w sklepach, na bilboardach, mediach tradycyjnych i tych społecznościowych.

RadioZET.pl/ wirtualnemedia.pl/ SW

Oceń